عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
 
 
چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 15:6 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

•.♥ در آغوشـم کـ ِ مۓ گیــرۓ، آنقــَــَدر آرام مۓ شومکـ ِ فـَـراموش مۓ کنم بـایـ ـد نفس بکشم ...♥.• ...
میخواهم جشنی بگیرم به وسعت وشکوه تنهایمان شلوغش نمیکنم من و تو حضورمان کافیست نمیخواهم چشمی بر با هم بودنمان خیره شود میخواهم کمی برای هم دلبری کنیم دعوتم را قبول کن ساعت دوست داشتن کنار ساحل دریا ...
سهمگین ترین شکست زندگی من نداشتنت بود نه داشتنت به زور باور کن خواسته من در کنار نخواستن تو هیچ شد همین وبس ...
تقصیر تو .. نبود ..تقصیر خودم بود زیادی بالا برده بودنت جوریکه حتی دست خودم هم به تو نمیرسید ...
دِگر هَوایمْ را نَداری...!
✖هَمه چیزْ خَندِه دار بُود….


داشتَنِ تُو…!

بُودنِ مَن ; مانْدنِ ما….!!


رَفتنِ تُو…


اینْ هَمه آه….


گاهْی اَز اینْ هَمه خَندِه گریه اَم میگیرَد….

✖چـِقَدر دِلمْ هَوایتْ را می کُند...حْالا کِه دِگر هَوایمْ را نَداری...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
خرید ساعت مچی">عينك افتابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه .صادقانه .عارفانه. و آدرس serrazis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 186943
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->