عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
 
 
سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

ادبیات استثنایی آقای رئیس‌جمهور/ از لولو و وزیر هلو تا قصاب اقتصاددان

 

به گزارش نامه، غیر قابل پیش بینی ترین، طناز ترین، خود رای ترین، پر حاشیه ترین، بی پروا ترین و... تمام این‌ها القابی است که اهالی رسانه برای رئیس دولت دهم و نهم انتخاب کرده‌اند.

محمود احمدی نژاد از زمانی که بر صندلی ریاست قوه مجریه تکیه زد، با ادبیات خاص خود تبدیل به مرد اول رسانه‌های ایران و جهان شد.

رسم تمام روسای جمهور جهان استفاده از ادبیات فاخر در سخنان خود است که تا قبل از محمود احمدی نژاد در میان روسای جمهور ایران نیز رعایت می‌شد این هنجار ادامه داشت تا زمان پیروزی محمود احمدی نژاد.

او از همان زمان سعی کرد با ادبیاتی از جنس  کوچه و بازاری با مردم، نمایندگان مجلس و مسئولین  روبرو شد و برای بار اول در سال 85، پشت تریبون مجلس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: شما از محله ما خرید کنید و چرا از جاهای گران خرید می‌کنید؟

 

این سخنان اولین ادبیات متفاوت رئیس جمهور اسلامی ایران بود که تا پایان دوارن ریاست جمهوری وی ادامه داشت که انتقادات بسیاری را به همراه داشت و البته در این میان هم کسانی بودند که ادبیات رئیس جمهور را ستودند.

بخشی از متفاوت ترین ادبیات رئیس جمهور را طی این هشت سال در جدول زیر بخوانید:

 

زمان و مکان

ادبیات استثنایی

بهمن 1385 / مجلس شورای اسلامی

ازتره‌بار نزدیک منزل ما خرید کنید. چرا از جاهای‌گران خرید می‌کنید. در محله ما قیمت‌ها ثابت است.

بهمن 1385/

یک دختر 16 ساله به کمک برادرش در زیرزمین خانه‌اش انرژی هسته‌ای کشف کرده

با هماهنگی رییس وقت سازمان انرژی اتمی ایران، آن دختر هم‌اکنون در زمره دانشمندان هسته‌ای ایران قرار گرفته و اسکورت و راننده شخصی در اختیار دارد.

تیر 1386/ در جمع اصناف و بازار

یک قصاب شرافتمند در نزدیکی ما زندگی می‌کند که از همه مشکلات مردم باخبر است و از وی هم اطلاعات مهم اقتصادی را می‌گیرم

آذر 86/ سفر استانی خوزستان

آن‌قدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌‌دانتان شما پاره شود

تیر 87/ در جمع فرماندهان بسیج

سال گذشته که به عراق رفته بودم، گفتند یکی از فرماندهان اشغالگران، علاقه دارد شما را ببیند. گویا مرخصی او هم رسیده بود. مثل خودمان که پس از ۴۵روز در جبهه مرخصی می‌رفتیم، اما او یک‌ماه مرخصی را عقب انداخته بود تا ما را ببیند و من هم گفتم، بیاید. وقتی آمد پیش ما گفت: افتخار می‌کنم با شما هستم. شما در دل ما جا دارید. وی سپس از من درخواست کرد با من عکس یادگاری بگیرد و گرفت و سپس معاونش هم همین‌طور. من زدم پشتش و تشویقش کردم و گفتم هوای مردم عراق را داشته باشید

مرداد 88/ گفت‌و‌گو با شبکه یک

علاقه ویژه‌ای به ایشان«کامران باقر لنکرانی» داشته و دارم. اصلا مثل هلو می‌ماند و آدم می‌خواهد بخورد این جوان را

اسفند 88/ کنفرانس مطبوعاتی همراه با بشار اسد

ما یک ضرب‌المثل در فارسی داریم و کسی که حرف بیجا می‌زند و خارج از قد و قواره خودش صحبت می‌کند، به آن می‌گوییم یک کلام از مادر عروس.

مرداد1389/ همایش ایرانیان مقیم خارج

در خطاب به اوباما و سران کشورهای غربی: آن ممه را لولو برد

مرداد 1389/همایش ایرانیان مقیم خارج

آب را بریزید همان جایی که میسوزد

مرداد 1389/ سخنرانی در روز خبرنگار

در مواردی هم که حتی اسمی از کسی برده نشده‌ است، قاضی می‌گوید این مطلب به فلان شخص می‌خورد، در حالی که وقتی مطلبی نوشته و نقد می‌شود اگر به کسی هم خورد، خورد. باید بخورد تا دردش بیاید.

آبان 89/ سفر استانی بجنورد

پشم و پیل‌شان کشورهای به اصطلاح قدرتمند جهان ریخته است و اگر خیلی عرضه دارید، اوضاع کشورهای خود را جمع‌و‌جور کنید و به ملت‌های خود برسید؛ شما ‌نمی‌توانید آب بینی‌ خود را بالا بکشید.

آبان 89/ در جمع خبرنگاران

شما موقعی که نمی‌دونستید چه جوری طهارت بگیرید ملت ایران تمدن داشت حالا شما می‌خواهید به ما جنس بفروشید؟! نفروشید!

بهمن 90/ رونمایی از داروهای تولیدی محققان ایرانی

اکنون ایام شادی است و می‌توان یک شوخی کرد. بعضی‌ها می‌گویند که کار را به دست خانم‌ها ندهید، چون همه‌ فرصت‌ها را می‌گیرند

اسفند 90/ در جلسه سوال از رئیس جمهور

آخر سال است و باید کمی با هم صفایی بکنیم. شب عید است کمی شاد باشیم.

دی91/ در پاسخ به اظهارات وزیر خارجه فرانسه

همه‌اش کشک است، طرف راه می‌رفت می‌گفت ابرقدرت، قدر قدرت...‌ای زکی.

دی 91/ مراسم بزرگداشت امیر کبیر

روزی سفیر روس به حضور امیرکبیر می‌آید تا درباره افزایش مرز روسیه صحبت کند که امیرکبیر به وی می‌گوید: تا به حال کشک بادمجان خورده‌ای؟ که او می‌گوید: نه! امیرکبیر می‌گوید: ما در خانه یک فاطمه خانم داریم که به او می‌گوییم فاطمه خانوم‌جان که کشک بادمجان‌های خوبی می‌پزد، شما بروید وقتی کشک بادمجان پخت برای شما می‌فرستم. این یعنی امیرکبیر به سفیر روس گفت برو دنبال کشکت!

اسفند 91/ در افتتاح دو شبکه جدید صدا و سیم

باید چهار ماهواره به فضا پرتاب کنیم تا هر "ننه قمری" کلید آنرا پایین نیاورد

 

دوره ی ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد کم کم روبه اتمام است. در طی هشت سال تکیه ی وی بر مسند ریاست جمهوری سخنانش و برخوردهای منحصر بفرد وی همیشه سوژه خبرگزاری ها عکاسان و مردم بوده ، لباس هائی که احمدی نژاد در طی این مدت به تن کرده هم در جای خود دیدنیست که ما منتخبی از این تصاویر را در این مطلب برای شما فراهم کرده ایم. این تصاویر از سایت دویچه وله برداشته شده اند:

14.jpg

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

11.jpg

13.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

======>> به دنیا آمدن كودكی با سر بسیار عجیب + عكس بیماری"رونا" موجب ساخت بیش از حد مایع نخاعی در مغز می شود.

پدر "رونا" روز به روز شاهد بزرگتر شدن سر فرزندش است. عبدالرحمان به خبرگزاری فرانسه گفت: "برای بهبود فرزندم دعا می کند و نماز می خواند به امید اینکه شفا یابد."

فاطمه مادر "رونا" می گوید که حال فرزندش در ..........

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم

می آید

می ماند


╫ لایک ╫

می‌خوآهم به جایی دور خیره شوم""" می‌ خوآهم سیگاری بگیرانم"""" می‌خواهم یک ‌لحظه به این لحظه بیندیشم"""" """"- آیا میان آن همه اتفاق من از سرِ اتفاق زنده‌ام هنوز!؟؟؟ ...

✘❤ چه نوع اخلاقی رو دوس داری؟!

1- خوش اخلاق و مهربون

2- بداخلاق و عصبی

3- شوخ طبع

4- حساس و رمانتیک

5- همه موارد به یک اندازه

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

سنگ ماه تولد شما و اثرات آن

 

سنگها مي توانند شما را جادو کنند و بر فعاليت هايتان تاثير بگذارند. اگر در درستي اين قضييه ترديد داريد در موقعيتي که نياز به شجاعت داريد يک تکه سنگ «حديد» با خود حمل کنيد تا اثر آن را به چشم ببينيد. يا مي توانيد براي اينکه عشق بين خود و همسرتان را افزايش دهيد گردن بندي از لاجورد به گردن بياويزيد، چون لاجورد عشق و دوستي را زياد مي کند. . هر يک از سنگهاي موجود در طبيعت خاصيتي ويژه و منحصر به فرد دارد. انرژي از امواج کيهاني عبور مي کند و به واسطه سنگهايي که بر گردن آويخته ايد يا به نحوي با بدن شما در تماس قرار گرفته اند به شما منتقل مي شود.

علاوه بر اين دانشمندان بر اين باورند که هر سنگ با متولد ماه خاصي ارتباط بيشتر و بهتري برقرار مي کند و مي تواند براي درمان بيماريها يا متعادل کردن قواي روحي و دماغي او مثمر ثمر باشد. به خاطر داشته باشيد که براي متولدين هرماه، علاوه بر سنگ مخصوص خود او، ممکن است چندين سنگ ديگر هم مفيد باشد. شما سنگ ها را چقدر مي شناسيد و درباره آنها چه اطلاعاتي داريد؟چه سنگی برای شما مفید است؟

پس ادامه متن را حتما بخوانید:

فروردين : الماس

الماس، يکي از گرانبهاترين و زيباترين سنگهاي موجود در طبيعت با متولدين فروردين ارتباط بيشتري برقرار مي کند. اين سنگ اعتماد به نفس را افزايش مي دهد و احساس شکست ناپذيري را در انسان تقويت مي کند.الماس يکي از قديمي ترين سنگهاي موجود در طبيعت است که خاصيت تصفيه کنندگي دارد و مخصوصا روي کارکرد کليه ها و مثانه اثر مثبتي مي گذارد. علاوه بر آن کارايي و قدرت سنگهاي ديگر را هم افزايش مي دهد. فراموش نکنيد متولد هر ماهي هستيد و از هر سنگي استفاده مي کنيد افزودن الماس به گردن بند خود را از ياد نبريد.

ارديبهشت :زمرد

سنگ متولدين ماه مياني بهار، زمرد است. زمرد از زمان خيلي دور به عنوان سنگ درماني به کار مي رفته است. يکي از مهم ترين ويژگي هاي آن اين است که روح و جسم را با هم متعادل مي کند. اين سنگ روي تيروئيد و تصلب شرائين اثر مي گذارد و در مورد بيماراني که پارکينسون دارند يا مبتلا به صرع هستند روند درمان را بهبود مي بخشد. زمرد فشار خون و بيماري قلبي را نيز کنترل مي کند. در زمان هاي گذشته براي درمان بچه هاي کوچک هنگامي که به تب مبتلا مي شدند مورد استفاده قرار مي گرفته است. اين سنگ ادراکات شهودي را افزايش مي دهد و در ايجاد نبوغ تاثير دارد. يوگي ها و کساني که مديتيشن مي کنند اعتقاد دارند وقتي زمرد همراه دارند زودتر به تمرکز مي رسند.

خرداد : مروارید

سنگ اختصاصي متولدين خرداد ماه مرواريد است. به مرواريد، داروي جادويي نيز مي گويند. اين سنگ روي اعصاب و کليه عضلات اثر مثبت مي گذارد و بيماريهاي ناشي از کمبود کلسيم را برطرف مي کند. مرواريد نيروي حيات را افزايش مي دهد و ضد اضطراب عمل مي کند. علاوه بر آن همراه داشتن مرواريد باعث ميشود قوه ابتکار شما بهتر عمل کند و خلاقيتتان افزايش يابد.

تير : گارنت

سنگ متولدين نخستين ماه تابستان «گارنت» است که به رنگ تيره و شبيه ياقوت قرمز در طبيعت ديده مي شود. گارنت سنگ حامي مسافريني است که با کشتي سفر مي کنند. اين سنگ براي استحکام ديواره هاي سرخرگ، تقويت چشم و درمان سرطان در مراحل اوليه آن کارايي دارد. اثرات اين سنگ ميان زنان بيشتر نمايان مي شود. گارنت بيماريهاي زنانگي را بهبود مي بخشد و بر درمان اختلالات قاعدگي اثر مثبت مي گذارد.

مرداد : پريدوت و اونيکس

پريدوت و اونيکس سنگهاي متولدين مرداد ماه هستند. اونيکس سنگي شبيه عقيق است که به رنگ سياه يافت مي شود. اين سنگ براي درمان اعتياد مورد مصرف دارد. به نظر مي رسد از آن جا که اونيکس اعتماد به نفس و دلگرمي را افزايش مي دهد از گرايش افراد به سوي اعتياد مي کاهد. اونيکس روي سياهرگها و مفاصل بخصوص در افرادي که که دچار نقرس هستند اثر مثبتي مي گذارد و از لحاظ رواني موجب ازدياد هماهنگي روحي انسان مي شود.

شهريور : ياقوت کبود

ياقوت کبود سنگ مخصوص متولدين شهريور ماه است. اين سنگ داراي خاصيت شفابخشي است و روي سلول هاي پوست، مو و ناخن خيلي تاثير مي گذارد. ياقوت کبود از ريزش مو جلوگيري مي کند و سيستم عصبي را بهبود مي بخشد. اين سنگ درد را کاهش مي دهد و براي بيماريهاي مزمني مثل روماتيسم و نقرس اثر مثبت دارد. علاوه بر آن براي درمان سرگيجه و جلوگيري از خونريزي زخم ها به کار مي رود.

مهر: مونستون و اوپال

متولدين مهر ماه مي توانند از سنگهاي مونستون و اوپال استفاده کنند. مونستون چندين رنگ دارد . سفيد مايل به آبي، مايل به سبز و مايل به صورتي آن در طبيعت يافت مي شود. سنگي است که روي اختلالات هورموني خيلي تاثير مثبتي دارد بخصوص شير مادران را افزايش مي دهد. اين سنگ روي تيروئيد هم اثر مثبت دارد و باعث مي شود موانع احساسي شخص از بين برود. اوپال از خانواده عقيق است و سنگي است که در کشور استراليا به دست مي آيد. اين سنگ روي التهابات روده و معده موثر است و بر جريان خون نيز اثر مي گذارد. از اين سنگ به طلسم خوشبختي نيز ياد شده است. در گذشته مرسوم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگي ، در خواست مي کردند به اوپال سياه نگاه کنند چون اعتقاد داشتند اين کار افسردگي آنها را از بين مي برده است.

آبان: سيترين و ياقوت قرمز

سيترين و ياقوت قرمز سنگ هاي متولدين اين ماه هستند. ياقوت قرمز براي بيماريهاي ويروسي و اپيدمي ، همچنين درمان تب مفيد است. اين سنگ بيحسي و رخوت را از بين مي برد و از زايمان زودرس جلوگيري مي کند. ياقوت قرمز ايمني بدن را افزايش مي دهد و از لحاظ رواني هم باعث رهايي از وابستگي هاي رواني مي شود. از زمان قديم متداول بوده که به زوجهاي جوان توصيه مي شده اين سنگ را براي وفاي بيشتر نسبت به شريک زندگي به گردن بياويزند.

آذر : سنگ فيروزه

رسيديم به متولدين آذرماه و سنگ فيروزه. از سنگ فيروزه به عنوان سنگ حامي ياد شده است. معروف است که در اروپا خلبانان و مهمانداران هواپيما براي ايمني در سفر از فيروزه استفاده مي کنند. چون اين سنگ از سقوط جلوگيري مي کند. فيروزه بر روي عملکرد نادرست کبد اثر مي گذارد و قدرت و سوي چشم را افزايش مي دهد. فيروزه ضد افسردگي است، نشاط آور مي آورد و التهبات پوستي را فرو مي نشاند.

دي:

نکته عجيبي است! متولدين دي ماه سنگ مخصوص به خود ندارند اما در عوض همه سنگها با تمام خواصشان براي آنها مفيد هستند. پس آزاد هستيد با توجه به علاقه و تمايلتان هر سنگي را که مي خواهيد انتخاب کنيد.

 

بهمن: آماتيست

آماتيست، سنگ کريستالي بنفشي که به اضطراب پايان مي دهد سنگ متولدين بهمن ماه است. اين سنگ ضد اضطراب و کابوس است و براي کساني که بدخواب هستند يا مدام کابوس مي بينند توصيه شده است. تجربه نشان داده است که افراد مضطرب وقتي آماتيست همراه خود دارند به آرامش مي رسند.

اسفند: مرجان

متولدين آخرين ماه سال با مرجان پيوند برقرار مي کنند. مرجان از گياه دريايي به دست مي آيد و از رنگ قرمز پررنگ تا گل بهي و صورتي يافت مي شود. چون منشاء آن کلسيم است روي بيماري استخوانها بخصوص راشيتيسم تاثير مثبت مي گذارد. مرجان براي استحکام دندانها مفيد است و انعطاف پذيري را هم تقويت مي کند. متولدين اسفندي که به راحتي نمي توانند خود را با محيط وفق دهند با همراه داشتن مرجان مي توانند بر اين ضعف فائق آيند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

[تصویر:  k4tv694sdaxjma5g0cp.jpg]
[تصویر:  330d272008da77af23d9290ef107e9f0.jpg]

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

آیـــــــــــلار      , aylarpretty

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

✘❤ دوست دارید فرد مورد علاقتون چه ویژگی خاصی داشته باشه؟

1- خوشكل و خوشتیپ

2- خوش اخلاق و مهربون

3- سخت گیر و سمج

4- صبور و دلسوز

5- متین و با شخصیت

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:39 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس ها زیبا و بیوگرافی نقش خرم سلطان

 

http://upload7.ir/images/84927911299658716581.jpg

بیوگرافی الکساندارا (Meryem Uzerli) :
نام اصلی الکساندرا ، مریم سارا اوزرلی (Meryem Uzerli) می باشد.
او در تاریخ ۱۲ اوت سال ۱۹۸۳ میلادی (جمعه ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۲ شمسی) در کشور ترکیه متولد شد.
مریم اوزرلی از پدری ترک و مادری آلمانی زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد.
او هم اکنون ساکن شهر کاسل در کشور آلمان است.
Meryem Uzerli دارای قد ۱۷۲ سانتی متر می باشد و هنر پیشگی را از سال ۲۰۰۲ آغاز نموده است.
او تاکنون در فیلم ها وسریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته ، برخی از این فیلم ها و سریال ها عبارتند از:
خط (سال ۲۰۰۹ در نقش آنا)
ستاره‌ها بر روی یخ (سال ۲۰۰۹ در نقش دانشجو)
سفر بی‌بازگشت (سال ۲۰۱۰ در نقش مهماندار هواپیما)
سریال حریم سلطان (سال ۲۰۱۱ در نقش الکساندرا)

http://upload7.ir/images/12344820608927652740.jpg

http://upload7.ir/images/92230025266174473035.jpg

http://upload7.ir/images/75185245841771068681.jpg

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

با حركت پسره موافقین یا مخالف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 - آفرین چه پسر گلی / موافقم
2 - خاك تو سر زن زلیلش كنن / مخالفم

به چهره معصوم و چشمای نازش از 1 تا 10 چند میدی؟؟؟

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

کدوم غذا؟
من خودم 2
لایك یادت نره:)))))((((
لایک کن بعد نظر بده خخخخخخخ

دلت برای کدومشون بیشتر تنگ شده ؟؟؟ یادشان گرامی ♥

انتخاب كنین؟؟
آآآآآآآآآااش رشته؟؟؟ یا حلیم؟؟
بنده هر دو :|
:|

اول لایک رو بزن و بعدا یکی رو انتخاب کن!

الان چقدر دلت پره ؟؟؟
پسندیدم فراموش نشه ♥ ...

کدومش شاختره؟

لایک و داغ یادت نره!!

لایک و داغ یادت نره!!

خدایی راستشو بگو!!

لایک و داغ یادت نره!!

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

 

"مـــــــا،

نســـــلی هستیم کــــه،

بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم…

تایــــــپ کردیـــــــــم"

 

 

تفاوت را احساس کنید!

پسندیدم فراموش نشه ♥ ...

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

"مـــــــا،

نســـــلی هستیم کــــه،

بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم…

تایــــــپ کردیـــــــــم"

تفاوت را احساس کنید!

پسندیدم فراموش نشه ♥ ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

دوست دارم…

امشب تمام حوصله ام را

در یک کلام کوچک

از تو

خلاصه کردم

ای کاش می شد

یک بار بگویم ” دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم ” خدا

ای کاش فقط

تنها همین یک بار

تکرار نشود!

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عروس : پَـ نـه پَـ تو این بی شوهری برم گل بچینم ؟ 13.gif))j1nkddlgvsivmba1tu1.jpg

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی نوروز 92

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی نوروز 92

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی اسفند 91

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی اسفند 91

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی اسفند 91

عکس های جدید و دیدنی سحر قریشی اسفند 91

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

عکس های جدید و دیدنی از سحر قریشی و همسرش

 

07602980156904066263.jpg

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند.

 

عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

 

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 22:26 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

مدن بابل

ابل یکی از تمدن‌های باستانی حوزهٔ میان‌رودان است و به معنی دروازهٔ خدا (باب-ایل-لون) است. بابل در میان‌رودان در حوضهٔ رود فرات قرار داشت.تمدن بابل و شاهان آن کمابیش به افسانه‌ها راه یافته‌اند. بابلیان را مبدع و مخترع بسیاری چیزها می‌دانند و فراوان کرده‌های بابلیان است که تا امروز به جا مانده‌است. از جمله ۱۲ بخش کردن روز و وضع هفته به عنوان بخش زمان.
300px-Hanging_Gardens_of_Babylon.jpg

نام بابل که شهر اصلی این تمدن بود به معنی شهر مقدس است، هر چند در تورات از آن به زشتی یاد شده و بر آن نفرین رفته‌است.
باغ‌های معلق بابل از عجایب هفتگانه‌ی دنیای قدیم بوده و کنارش دیوارهای حصار بابل از شهرتی همطراز برخوردار است. دیوارهایی که چنان عریض بود که ارابه‌ای را می‌شد بر فراز آنها راند.
سرانجام امپراتوری قدرتمند بابل به دست کوروش کبیر تخم حرام مجوسی در ۷ آبان سال ۵۳۹ پیش از میلاد گشوده شد و پادشاه مغلوب ِآن (نبونعید یا نبونیدوس) به کرمان تبعید گردید. ساتراپ بابل بخشی از شاهنشاهی هخامنشی و ثروتمندترین ساتراپ گردید. کوروش به یهودیان امکان داد به سرزمین خویش باز گردند، شماری از آنان به سرزمین ایران کوچ کردند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

 

لبهاتو بخورم گوگوری مگوری

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 22:9 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

سکوت که می کنی وزن جهان را تنها به دوش می کشم! و کم که می آورم زمین آنقدر کند می چرخد که تو توی تقویم می ماسی و من آونگ می مانم بین حقیقتِ تو و افسانه ای که از تو در سرم دارم! سکوت که می کنی شب پشتِ پلک های سکوت حتم می کند که تو هم تنهایی! ...

گاهی وقتـــا . . . یه نفـــر . . . باعث می شه که حس کنی . . . چیزی که تـــو رو روی زمین نگه داشته . . . جاذبه ی زمین نیست..... ...

****** ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺪﺍﺭﻡ . . . ﭼﻪ ﻓـﺮﻕ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﭼـــــــــــــــﺮﺍ ! ؟ ﯾــــــــــــﺎ ﺍﺯ ﭼــــــــــــﻪ ﻭﻗـﺖ ! ﯾـﺎ ﭼﻄـﻮﺭ ﺷـﺪ ﮐﻪ . . . ! ﭼﻪ ﻓـــــــــــــــﺮﻕ ﻣﯿﮑـﻨﺪ ؟ ! ﻭﻗﺘﻰ ﺗــﻮ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺑــــــــــــــﺎﻭﺭ ﮐﻨـﻰ . . . ﮐﻪ ﻧﻤـﻰ ﮐـــــــــﻨﻰ! *******...

وابستگــی هــا وام هـــای کــوتـــاه مــدتــی هستــند بــا بهــره هـــای سنگیــن... ... ..

                       شکست بخشی از زندگیست…                       اگر شکست نخورید نمی آموزید..                  و اگر نیاموزید هرگز تغییر نخواهید کرد… ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 22:5 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

من خیلی با احساسم؛ ولی یادت نره؛ تنفرم یه حسه ...!

زمان دست توست؛ زمین دست توست؛ دنیا متلاشی می شود؛ وقتی دست روی دست می گذاری ...! ...

مـــذکر عزیــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش ! زمیــــن به مــــرد بودنـــــت نیــــاز داره ! مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســ♥ــمت ! مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســ♥ــاست ، . . . ! مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ، مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 22:2 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

یه روز بهم گفت: «می خوام باهات دوست باشم؛آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه بهم گفت: «می خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می دونی؟ من اینجا خیلی تنهام» بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام» یه روز دیگه گفت...

این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛ اما . . . من جلوی دهانش را می گیرم، وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!! این روزها من . . . خدای سکوت شده ام؛ خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا، خط خطی نشود . . .!!! ...

بعضی آدم‌ها باران را احساس می‌کنند؛   بقیه فقط خیس می‌شوند ...! ...

چه معنـــــى دارد زندگى...!؟ وقتى كه هیچ اتفاقى من و تو را سر راه هم قرار نمى دهد !!  ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عشق من!!بیا باهم حرف بزنیم،درد دلهای داغم همه چیز را در خود حل میکند،مشکلات که دیگر چیزی نیست. ...

 ترسید، می دانم ترسید   از متنی که نوشته بودم/ نه برای او ، یا برای او!!!   ترسید معتاد بودنش شوم   ترسید جان نثار ِ واژه هایش شوم   و چونان بُتی، پرستشش کنم...  هیــــــــــــ وااای.....بر من که چون همیشه عاشقانه نوشتم   هـیــــــــــــ وااای ....بر او که بی دلیل ترسید از نگاه ِ ...

 بی خیال است ... خیلی بی خیال !!!همان کسی  که تمام خیال من است

عاشق که میشوی نا آرام میشوی ، گاهی حسود ، گاهی خود خواه ، گاهی دیوانه، گاهی آرام ، گاهی شاد ، گاهی غمگین ، گاهی خوشبخت ترین یک روز به خودت میایی میبینی تنهایی ؛ تنها ترینهیچ کسی رو نداری حتی برای درد و دل کردن و حرف زدن... تنها غم میماند کنارت و تنهایی و ...آنقدر خـــسته ام که حاضرم ســـرم را روی تک...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 21:56 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

                                   وزے مے رسَـد کـِﮧ دَر خیال خُـود                                       جای خالے ام را حِس کـُـنے                                          دَر دِلَت با بغض بگـُویے :                                            " ڪاش اینجآ بود "                 
حـقـیـقـت دارد ! کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت ! آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!! ...

                                  من زنم وقتی خسته ام                                       وقتی کلافه ام                                        وقتی دلتنگم                                    بشقاب ها را نمی شکنم                                    شیشه ها را نمی شکنم                            ...

من شیفته‌ی میزهای کوچک کافه‌ای هستم که     بهانه‌‌ی نزدیکتر نشستن‌مان می‌شوند و     من روبه‌روی تو با چای و سیگاری می‌توانم   تمام شعرهای نگفته‌ی دنیا را یک‌جا برایت بگویم.     تنها برای خود خود تو . ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 21:54 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

مـــذکر عزیــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش ! زمیــــن به مــــرد بودنـــــت نیــــاز داره ! مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســ♥ــمت ! مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســ♥ــاست ، . . . ! مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ، مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ...

دست خودت نیست زن كه باشی گاهی دوست داری تكیه بدهی..پناه ببری..ضعیف باشی.. دست خودت نیست زن كه باشی گاهگاه حریصانه بو میكنی دستهایت را شاید عطر مردانه اش لا به لای انگشتانت جا مانده باشد.. دست خودت نیست زن كه باشی گاهی رهایش میكنی و پشت سرش اب می ریزی و قناعت میكنی به رویای حضورش به امید اینكه خوشب...

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

امسال دهه اول فاطمیه با عید یکی شده

امسال از هر ساله دیگه ای غریبه مادر مون بیشتر میشه

ما هم باید با توجه بیشتیری داشته باشیم تا یه وقت کاری نکنیم که دل

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
خرید ساعت مچی">عينك افتابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه .صادقانه .عارفانه. و آدرس serrazis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 186686
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->