عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
 
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS


-یه جوری میگم تا پس بیوفته


 

-اونقدر ماچش میکنم تا بالاخره قبول کنه


 

-با شیطنت و زیرکی


-با یه چشمک خرش میکنم


-با خجالتی و متانت

-به یه آب جو دعوتش میکنم در حین مستی ابراز علاقه میکنم



-از طریق ایمیل یا چت




-تو پارک جلو همه

-چی؟من به این ابراز علاقه کنم؟


-به زور و خواهش و تمنا


-این؟اصلا نمیخوام ریختشو ببینم


-با یه شاخه گل رز

-خاک بر سر من اگه به این ابراز علاقه کنم


-خیلی رمانتیک و عاشقانه


_دلشو میشکونم


-خیلی ریلکس و معمولی


-به جای ابراز علاقه یه آمپول میزنم حال کنه


-یه جوری میگم تا از خجالت آب شه


-براش آواز دوستت دارم میخونم



-همچین بغض میکنم تا دلش به رحم بیاد


خودمو لوس میکنم براش


قلبشو یه جوری تسخیر میکنم که خودشم نفهمه



بیخیال بابا ابراز علاقه کیلو چنده


ما رو چه به این کارا؟
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
خرید ساعت مچی">عينك افتابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه .صادقانه .عارفانه. و آدرس serrazis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 187028
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->