عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
 
 
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

چگونه پاسخ مناسب به خواستگارم بدهـم ؟

 

چگونه پاسخ مناسب به خواستگارم بدهـم ؟ www.taknaz.ir


"چگونه پاسخ مناسب به خواستگارم بدهم؟!" این موقعیتی است که خیلی از دختر خانم ها با آن مواجه می‌شوند که در این ایمیل تنها می‌خواهیم نكته‌هایی را گوشزد كنیم كه با به‌ كار بستن‌شان، در تصمیم گیری شما دختر خانم دم بخت موثر خواهد بود.


● با عشق شوخی نکنید

با ادای احترام به همه خانم های جوان، باید قبول کنیم در سال های اخیر، بعضی باورهای نادرست و "عوامانه" به عنوان اصول زندگی درست و "عاقلانه" در ذهن خانم های جوان جا گرفته است. البته این را هم قبول داریم که شکل گیری این ذهنیت ها، ناشی از برخوردهای نادرست جامعه و به خصوص برخی رفتارهای نادرست آقایان در قبال خانم ها بوده است اما چیزی که اشتباه است، اشتباه است و اینکه چه زمینه های قبلی باعث آن شده، از اشتباه بودن آن کم نمی کند.

یکی از این گزاره های غلط در ذهن خانم های جوان، راهبرد "در آب نمک خواباندن" آقا پسرهاست. گاهی خانم ها، وقتی با پیشنهاد خواستگاری روبه رو می شوند، هرچه سبک و سنگین می کنند، نمی توانند به این نتیجه برسند که بله را بگویند یا نه. این طبیعی است. گریزی هم از آن نیست اما رفتار خانم ها در این دوره تردید، باید رفتار استانداردی باشد، با رعایت ۳ اصل: اول اینکه باید صریح و شفاف به طرف مقابلشان بگویند که هنوز تصمیمی نگرفته اند و نیاز به زمان دارند. دوم اینکه باید زمانی را برای خود مشخص کنند و به خودشان تکلیف کنند تا آن زمان، تصمیم قطعی شان را بگیرند و آن را به خواستگارشان اعلام کنند. سوم اینکه در طول این مدت باید تلاش کنند به شناختی برسند که بتوانند بر مبنای آن، تردیدهایشان را برطرف کرده و به نتیجه قطعی برسند.

متاسفانه بعضی خانم ها، حتی وقتی جمع بندی نسبی شان این می شود که به خواستگارشان نه بگویند، بازهم این را اعلام نمی کنند. گاهی نمی دانند چطور نه بگویند (به خصوص اگر خواستگارشان خیلی علاقه نشان بدهد) و گاهی هم پیش خودشان فکر می کنند بهتر است چیزی نگویند و این مورد را از دست ندهند، شاید مرد بهتری پیدا نشد! توضیح اینکه این رفتار چقدر خطرناک است، بحث مفصلی می طلبد اما کافی است به حادثه تلخی که در همین صفحه به آن اشاره شده، توجه کنید. همین کافی نیست؟

● بگویم بله؟ بگویم نه؟

اگر هنوز نتوانسته اید تصمیم بگـیرید، ایــن۴ نکته را فراموش نکنید

▪ شهر را خبر نکنید

اگر گیج شوید هم حق دارید. پای یک عمر زندگی در میان است و به سادگی نمی توانید در موردش تصمیم بگیرید. اما با تمامی این اوصاف، می توانید راه را کوتاه تر کنید و انتخابی بهتر و منطقی تر داشته باشید. قرار نیست به تنهایی تصمیم بگیرید اما کمی راز دار بودن، می تواند شما را در داشتن انتخابی مناسب تر کمک کند.

اگر می خواهید با آرامش بیشتری به این موضوع فکر کنید، باید از ورود هر عامل مزاحمی جلوگیری کنید. رودربایستی های اجتماعی، ترس از اینکه فرصت دیگری برایتان فراهم نشود و تحریک های دیگران، بزرگ ترین مشکلاتی هستند که می توانند شما را در تصمیم گیری به اشتباه بیندازند، پس قدم اول شما برای داشتن یک انتخاب خوب، این است که موضوع را با هرکسی در میان نگذارید. از میان آدم های اطرافتان، می توانید چند نفر که اعتماد بیشتری به آنها دارید و فکر می کنید خودشان به دلیل داشتن یک زندگی موفق می توانند راهنمایتان باشند را انتخاب کنید و راز کوچک تان را برایشان فاش کنید. این افراد به شما کمک می کنند که واقعیت را بدون توجه کردن به احساسات تان ببینید و با نگاهی منطقی در مورد آینده تان تصمیم بگیرید.

▪ تند نروید

عجله نکنید. به خودتان و او فرصت دهید تا شرایط را بررسی کرده و باتوجه به تمامی مسائل در مورد آینده تان تصمیم بگیرید. خانواده ها را به طور کامل به این روند وارد کنید. برای تفریح های خانوادگی برنامه ریزی کرده و با خانواده ها و دوستان تان بیرون بروید. فکر نکنید حالا که خیلی ها از این موضوع خبردار شده اند، هیچ راه برگشتی ندارید. این دوره کوتاه نامزدی، فقط و فقط برای شناخت بیشتر است، پس اگر فکر می کنید به هزار و یک دلیل نمی توانید کنارش احساس خوشبختی کنید، با خانواده تان در این مورد صحبت کنید و از آنها بخواهید برای گرفتن تصمیمی درست شما را همراهی کنند. اگر هم جواب تان مثبت است، به دلیل بهانه های کوچک ماجرا را کش ندهید. اجازه ندهید که نامزدی تان کمتر از ۶ ماه و بیشتر از دو سال باشد چراکه روانشناسان معتقدند نامزدی بیشتر و کمتر از این زمان، می تواند زندگی مشترک تان را دچار آسیب کند.

▪ وقت را تلف نکنید

قطعا هر کدام از شما برای آینده تان برنامه هایی دارید، پس با تلف کردن وقت و ناتوانی در تصمیم گیری، همدیگر را بازی ندهید. حالا که دید دقیق تری در مورد او و توانایی هایش به دست آورده اید و نظرهای علمی و بی طرف مشاور را هم در اختیار دارید، وقت را تلف نکنید. دو دو تا چهار تا کنید و با دادن پاسخ تان، او را هم از این تعلیق بیرون بیاورید. اگر جواب تان مثبت است، می توانید فاز بعدی را شروع کنید و برای ساختن یک زندگی موفق، از همین حالا تلاش کنید و اگر جواب تان منفی است، می توانید از راه هایی که در ادامه گفته شده، برای قطع این ارتباط کمک بگیرید. مهم نیست چه جوابی می دهید، مهم این است که با کش دادن این موضوع، زندگی او و خودتان را تلف نکنید.

▪ تعارف نکنید؛ حرف دلتان را بگویید

درست است که تا قبل از ازدواج خیلی چیزها را در مورد زندگی مشترک و فراز و فرود هایش نمی دانید، اما حتی قبل از این مرحله هم، موضوعاتی برایتان اهمیت دارند. احتمالا شما هم فکر می کنید بدون برخی معیارها نمی توانید زندگی کنید و البته در ذهن تان شرایط خاصی را برای ساختن و ادامه این زندگی تصور می کنید. این موضوع ها را بدون پرده با خواستگار تان درمیان بگذارید. شاید از برخی مسائل بتوانید بگذرید و او هم بتواند خودش را تاحدودی با نیازهای شما تطبیق دهد. اما اگر در مورد موضوعات اساسی اختلاف دارید و فکر می کنید سبک زندگی و نیازهایتان زمین تا آسمان با هم فرق می کند، قید این گزینه را بزنید.

● چطـــوری بگویــم نه؟


چگونه پاسخ مناسب به خواستگارم بدهـم ؟ www.taknaz.ir


بالاخره تصمیم تان را گرفتید؟ حالا به این نکته ها توجه کنید :

▪ راستش را بگویید

اگر بعد از بررسی تمام موارد بالا و درست تحلیل کردن شرایط تان، باز هم فکر می کنید برای هم ساخته نشده اید، باید هرچه زودتر حرف دل تان را به او هم بگویید. حستان را در دلتان نگه ندارید و سعی نکنید با تحقیر و کم محلی، به او پاسخ منفی تان را نشان دهید. دلایل تان را بیان کنید و مقابلش اعتراف کنید که علاقه ای به او ندارید. از شکستن دلش نترسید و نگذارید که بیشتر از این امیدوار باشد و در دلش برای ازدواج کردن با شما برنامه بریزد. پرده پوشی را کنار بگذارید. اگر قرار بود منظور شما را به زبان بی زبانی بفهمد تا حالا فهمیده بود، پس وقت آن است که با صراحت تمام و بدون ترس، تکلیف را روشن کنید. ممکن است حرف شما دلش را بشکند. اشکالی ندارد. اگر بدون توهین و او نشانه گرفتن نقاط ضعفش، تنها واقعیت را روشن کنید، دیگر مسئولیتی متوجه شما نخواهد بود، پس کاملا منطقی و بدون اینکه هیجان بی موردی به این روند تزریق کنید، بگویید که برای خودتان و او آینده خوبی نمی بینید یا اینکه احساسی که به او دارید از این جنس نیست و هیچ وقت هم نخواهد بود.

▪ چشم در چشم حرف بزنید

اگر هنوز جواب منفی تان را قاطعانه به او نداده اید، بجنبید. در نخستین فرصت یک قرار دونفره با او بگذارید و بدون گوشه و کنایه یا در لفافه حرف زدن، برایش همه چیز را توضیح دهید. احترام گذاشتن به او پذیرش این موضوع را برایش آسان تر می کند و تنظیم کردن چنین قراری یکی از نشانه های این احترام است. قرار نیست این ملاقات را دوباره تکرار و ده ها بار موضعتان را بیان کنید. چه قانع شود و چه نه، شما تنها باید یک بار و برای همیشه تکلیف این ماجرا را روشن کنید.

▪ غرورش را نشکنید

هیچ وقت او را به دلیل علاقه ای که به شما دارد، تحقیر نکنید. شما هر راهی را برای رد کردن درخواستش می توانید بروید؛ اما حق ندارید به او حمله و توهین کنید یا به دلیل حسی که دارد او را سرزنش کنید. اگر او با درخواست های مکررش شما را آزار می دهد، تنها جریان ارتباط تان را قطع کرده و تلاش کنید تاجایی که می توانید از او فاصله بگیرید.

▪ مراقب واژه ها باشید

موضعتان را طوری بیان کنید که امکان هیچ برداشت دیگری وجود نداشته باشد و مهم تر اینکه، هیچ امیدی برای آینده به او ندهید. جملاتی مثل "فعلا قصد ازدواج ندارم"، "بگذار بازهم فکر کنم"، "به دلیل مخالفت خانواده ام نمی توانم" و… نه تنها کمکی به پیشبرد این ماجرا نمی کند بلکه او را هم معلق و بلاتکلیف گذاشته و آینده اش را تحت تاثیر قرار می دهند. به دلیل ناتوانی در نه گفتن، با او بازی نکنید.

● علمی تصمیم بگیرید، نه احساسی

قبل از آنکه موضوع را علنی کنید، باید یک قدم دیگر هم بردارید. یک روانشناس خبره پیدا کنید و برای مشاوره و البته دادن یک تست از او وقت بگیرید. تست های شخصیت که از هر دو شما گرفته می شوند، می توانند تاحدودی آینده ازدواج تان را پیش بینی کنند. مشاور با تحلیل تستی که از شما می گیرد، می تواند بگوید که چقدر با هم تفاهم دارید و در چه مواردی ممکن است دچار مشکل شوید.

● بگذارید از احساسش حرف بزند

متکلم وحده نباشید و به او هم اجازه دهید که حرف هایش را بزند و از خودش دفاع کند. بدون آنکه حرفش را قطع کنید یا با لحنی تند و شتاب زده به او جواب دهید، بگذارید خودش را خالی کند. او به عنوان خواستگار شما، حق دارد تمام تلاشش را بکند و هر راهی که گمان می کند برای رسیدن به شما منتهی می شود را برود. پس به او این فرصت را بدهید اما در تمام مراحل، قاطعانه روی موضع اولی تان پافشاری کنید.

● با اقتدار حرف بزنید

اینجا هم اعتماد به نفس حرف اول را می زند مثل آدم های ضعیف رفتار نکنید و با اعتماد به نفس حرف دلتان را بزنید. این حق شماست که تنها با کسی که دوستش دارید زیر یک سقف زندگی کنید و علاقه فرد دیگری به شما، نمی تواند این حق را از بین ببرد. هر کسی مسئول احساسات خودش است و اگر شما کاری نکرده اید که به او آسیب بزند، پس دیگر نباید نگران چیزی باشید. او باید آنقدر منطقی باشد که بتواند با این موضوع کنار بیاید و اگر در این مورد ناتوان است، شما نمی توانید کمکی به او بکنید.

● بگویید دیگران عاشقش می شوند اما شما نه !

اگر می خواهید یک پایان بندی خوب ایجاد کنید و مثل یک فرشته به او نه بگویید، کمی او را تحسین کنید. در ذهن تان فهرستی از نقاط قوت او را بچینید و وقت نه گفتن، با اشاره به همه آنها برایش توضیح دهید که باز هم می تواند شانس عاشق شدن و دوست داشته شدن را داشته باشد. فقط برایش توضیح دهید که او را به چشم مرد زندگی تان ببینید و این به معنای بد بودن یا ناتوان بودن او نیست.

● رابطه را کش ندهید

اگر پیشنهاد ازدواجش را رد کرده اید، باید تا آب ها از آسیاب نیفتاده از او فاصله بگیرید. به هیچ بهانه ای به او زنگ نزنید. شاید برای شما که به او احساسی ندارید، این اتفاق کاملا عادی به نظر برسد و بخواهید کاملا دوستانه با او حرف بزنید یا ببینیدش، اما اشتباه می کنید، حتی باوجود پایان گرفتن این ارتباط، ماجرا در او تمام نشده، پس آتشی که سعی کردید خاموشش کنید را دوباره روشن نکنید.

● وقت مشاوره

اگر می بینید که بعد از گفتن حرف دلتان، شرایط زندگی برای او روز به روز سخت تر می شود یا اینکه با نپذیرفتن حرف شما، همچنان برای برقراری این ارتباط تلاش می کند، یک راه دیگر را امتحان کنید. با او به جلسه های مشاوره بروید و حل کردن این ماجرا را به علم روانشناسی بسپارید. به او نگویید که برای قانع کردنش نیاز به کمک روانشناس دارید، بلکه موضوع مشاوره پیش از ازدواج را مطرح کنید و بگویید اگر واقعا با شما بودن را می خواهد، باید این شرط، یعنی شرکت در جلسات مشاوره را بپذیرد. شاید او در کنترل و شناخت احساساتش دچار مشکل شده و نیاز به کمک های یک متخصص داشته باشد.

● با زندگی تان بازی نکنید

هرگز به دلیل ترحم وارد یک ارتباط نشوید. اگر واقعا به او حسی ندارید، حق ندارید به دلیل اینکه دلش را بشکنید به او وعده ای بدهید که در مورد ادامه دادنش مطمئن نیستید. اگر به آینده مشترک تان امیدی ندارید، قبل از آنکه چیزی شروع شود، تمامش کنید. شما نمی توانید یک عمر با ترحم زندگی کنید، پس با کش دادن این ماجرا با احساسات و آینده او بازی نکنید و خودتان را هم به بازی نگیرید.

● تصمیم تان را بگیرید، بالاخره او را می خواهید یا نه؟

قبل از آنکه حجت را برای این خواستگار تان تمام کنید، به پیشنهاد خواستگار دیگری فکر نکنید. درست است که رابطه ای میان شما و هیچ کدام از آنها نیست اما تا زمانی که پاسخ قطعی تان را نداده اید، در قبال فکری که این خواستگار در مورد آینده مشترک تان می کند، مسئولید، پس با گفتن جواب تان به این مسئولیت پایان دهید. شاید هم پاسخ ندادن شما به دلیل تردید باشد، اما اگر فکر می کنید که اول باید موقعیت بهتری پیدا کنید و بعد باید به این خواستگار جواب منفی بدهید در اشتباه هستید. شما حق ندارید به دلیل منافع خودتان، دیگران را معلق نگه دارید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

بایدها و نبایدهای همسرداری !!!

بایدها و نبایدهای همسرداری !!!-www.jazzaab.ir
 
 
 
حتما می دانید که در دوام یک زندگی مشترک، عوامل بسیاری نقش دارد. اما شاید بسیاری از افراد نپذیرند که در یک زندگی مشترک شاد و بادوام هم مثل یک زندگی مشترک بی دوام و بی ثبات، مشکلات، چالش ها و فراز و نشیب های فراوانی وجود دارد.هیچ انسانی را نمی توان یافت که در زندگی مشترک خطا نکرده باشد اما این خطا نیست که بنیان زندگی را سست می کند بلکه تکرار خطا و جبران نکردن آن است که باعث می شود زوج ها در طول زمان از یکدیگر دلسرد شوند.
در واقع توانایی رویارویی با مشکلات و حل آن مرز بین این دو نوع زندگی است. نکته ای که نسل قدیم به آن «هنر زندگی کردن» و نسل جدید و امروزی به آن «مهارت های زندگی» می گویند. این مهارت ها و آن هنر هم از محیط و اطرافیان به فرد منتقل می شود و هم از طریق آموزش؛ ممکن است در ابتدا به نظر برسد که این مهارت ها بدیهی است و همه از آن برخوردار هستند اما باید به یاد داشت که لحاظ کردن این مهارت ها و پای بند بودن به آن به تمرین نیاز دارد. بنابراین تکرار و تمرین یک اصل مهم در کسب مهارت های زندگی است که باید آن را جدی گرفت.
در این مطلب به ۱۰ مهارت اساسی که همسران باید به آن توجه ویژه داشته باشند اشاره شده است که مرور آن به همه خانم ها و آقایان توصیه می شود.

مهارت های همسرداری
اساسی ترین انتخاب در طول زندگی فرد، انتخاب همسر است. با شکل گیری نهاد خانواده همسران به دنبال تکمیل هویت، رشد و بالندگی شخصیت در سایه آرامش و همزیستی مسالمت آمیز در کنار یکدیگرند و می توانند مهر و محبت و صمیمیت و وفاداری را به خوبی تجربه کنند. حسین حسینی، کارشناس ارشد مشاوره خانواده  می گوید: مهارت همسرداری که در چارچوب  مهارت های زندگی جای می گیرد کمک می کند که زوج از کوتاه ترین لحظات با هم بودن، بیشترین بهره را ببرند.
در این میان بهتر است این مهارت ها را برای درک بهتر به دو دسته بایدها و نبایدها تقسیم بندی کنیم.

بایدها در زندگی مشترک
رفتار منطقی :
رفتار منطقی یکی از اساسی ترین مهارت ها در زندگی مشترک است. اگر نمی دانید رفتار منطقی چه نوع رفتاری است بهتر است این معیار را همواره در رفتارهایتان مدنظر قرار دهید. رفتار منطقی رفتاری است که منافع خانواده بر منفعت فردی ارجحیت داشته باشد. انصاف را در رفتارها اصل قرار دهید و بی طرفانه قضاوت کنید. این امر فقط به صبوری و حوصله و تامل نیاز دارد. اگر در مواردی از همسرتان رفتار غیرمنصفانه ای می بینید، بهتر است به دور از عجله در قضاوت با تامل و صبوری در موقعیت مناسب، وی را از چگونگی رفتارش آگاه کنید.

خوش بینی:

از همسرتان به قدری توقع داشته باشید که او از پس آن برآید. نسبت به وی خوش بین باشید زیرا داشتن نگاه خوش بینانه به زندگی مشترک و همسر باعث ایجاد آرامش و کاشتن بذر محبت و عاطفه در زندگی مشترک می شود.

خوش قولی :
یکی دیگر از بایدها در زندگی مشترک به ویژه زمانی که زوج ها در سال های اول زندگی مشترک هستند، خوش قولی است.

درک متقابل :
بهتر است برای وعده ها و قول هایتان ارزش قائل شوید و خود را برای تحقق آن مسئول بدانید. خو ش قولی نشانه تعهد و احساس مسئولیت طرفین به یکدیگر است. سعی کنید شنونده خوبی برای همسرتان باشید و وقتی او صحبت می کند، با وی ارتباط چشمی برقرار کنید، بیشتر مردان عادت دارند به هنگام صحبت کردن همسرشان به فکر راه حل باشند در صورتی که بیشتر خانم ها در اغلب موارد می خواهند احساساتشان را بیان کنند و از طرف مقابل حس همدردی و همدلی طلب می کنند.
بنابراین سعی کنید منفعلانه به حرف های همسرتان گوش نکنید بلکه با او همدلی و احساسات او را تایید کنید. بهتر است گاهی خود را جای همسرتان بگذارید و سعی کنید مشکلات را از زاویه دید او بررسی کنید. این مسئله به شما کمک می کند که بهتر او را درک کنید. از خود بپرسید: «اگر من جای او بودم، چه می کردم.» اگر در مقطعی احساس کردید که همسرتان دلسرد و مایوس شده است با جملات مهرآمیز او را دلگرم کنید. برای این کار به جملات و کلمات خاصی نیاز ندارید. همین اندازه که با یک تشکر بتوانید لبخندی روی لب او بنشانید، کافی است.

صداقت و راستگویی :
حسینی با اشاره به این که صداقت و راستگویی از بزرگ ترین سرمایه همسران در زندگی مشترک است، تاکید می کند: فراموش نکنید که حتی اگر حقیقت به نفع شما نباشد برای جلوگیری از لطمه به زندگی مشترک، بهتر است صداقت و راستگویی را پیشه کنید، زیرا حقیقت تلخ یک مرحله از زندگی و دروغ تمام مراحل زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار می دهد.
شکی نیست که پای بندی به ارزش های دینی ازسوی زوج ها به استحکام و دوام زندگی مشترک می انجامد و نباید از آن غافل بود.

نبایدها در زندگی مشترک
تکرارنکردن خطا :
اگرچه نمی توان هیچ انسانی را یافت که در زندگی مشترک خطا نکرده باشد اما این خطا نیست که بنیان زندگی را سست می کند بلکه تکرار خطا و جبران نکردن آن است که باعث می شود زوج ها در طول زمان از یکدیگر دلسرد شوند. بعضی از خطاهای تکرار شونده که به زندگی مشترک آسیب جدی می زند به صورت فهرست وار ذکر می شود. بعضی همسران در زندگی مشترک خود را عقل کل می دانند و به سخن و پیشنهاد همسرشان کوچک ترین اعتنایی نمی کنند. بهتر است با متانت و صداقت بپذیرید که همسرتان در برخی کارها شایسته تر است و شایستگی او را مورد ستایش قرار دهید. سعی کنید برای سخن و پیشنهاد او احترام قائل شوید و بدانید همه چیز را همگان نمی دانند.

فرمان ندادن : 
فرمان ندهید و خانه را به پادگان تبدیل نکنید. متوجه باشید که خانه محل تبادل عشق و محبت است نه کانون یکه تازی و فرمانروایی یک نفر. گاهی افکار مزاحم در ذهن یکی از همسران مانند خوره شادمانی را از زندگی مشترک می گیرد. بهتر است به جای اعمال و رفتارهای دست و پاگیر و اندیشیدن به امور نامطلوب، انرژی خود را صرف توجه به همسر و خانواده کنید.

مقایسه نکردن : 
این مشاور خانواده با بیان این که افراد هرگز نباید از ازدواج خود اظهار پشیمانی کنند، تصریح می کند: هرگز زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید و بدانید زندگی هرکس مطابق سلیقه و نگرش و درایت وی شکل می گیرد. بنابراین مسئولیت آنچه را در زندگی مشترک رخ می دهد به عهده بگیرید و آن را به گردن همسرتان نیندازید.

مقابله به مثل نکردن : 
هرگز مقابله به مثل نکنید و به جای رفتارهای تلافی جویانه، رفتار مناسب با شرایط را در پیش بگیرید و در موقعیت مناسب، رفتار اشتباه همسرتان را به وی متذکر شوید.
انگشت نگذاشتن روی نقاط ضعف؛همچنین به یاد داشته باشید که هرگز روی نقاط ضعف همسرتان انگشت نگذارید. هر فردی بدون شک نقاط ضعفی دارد. آشکار و برجسته کردن این نقاط ضعف باعث ایجاد کدورت در زندگی می شود. هرگز از نقاط ضعف همسرتان به عنوان ابزاری برای به سکوت کشاندن یا شکست دادن او در مراحل مختلف زندگی استفاده نکنید.

فرد کامل
به یاد داشته باشید که در زندگی مشترک هیچ فردی کامل نیست. به گفته روان شناسان در یک رابطه ۲ تا ۵ نمی تواند ارزش عددی ۱۰ را به وجود آورد. این عبارت به این معناست که در یک رابطه فقط ۲ تا ۱۰می تواند ارزش عددی ۱۰ را ایجاد کند. بنابراین اگر موارد بسیاری در همسرتان ملاحظه می کنید که با رفتار و خلقیات شما در تناقض است، بهتر است دست از تلاش برای تغییر دادن وی بردارید و سعی کنید که با اعمال اصل برابری در زندگی مشترک ارزش وجودی او را به عدد ۱۰ برسانید. روان شناسان می گویند شما تنها می توانید روابطی همسان با توانایی ها و شخصیت تان داشته باشید و قرار نیست پس از ازدواج فرد دیگری شوید. فراموش نکنید که همه انسان ها میل به کمال دارند و به گفته روان شناسان « همه ما از عشق به فردی کامل که در دل ما وجود دارد، رنج می بریم » همه ما به کسانی که گمان می کنیم کامل هستند، علاقه وافر داریم و می خواهیم در کنار آنها به کمال برسیم.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

به نسل های بعدی بگویید: نسل ما نه سر پیاز بود و نه ته پیاز نسل ما خود ِ پیاز بود که هرکی دیدمون، گریه کرد ...!!! ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

علت گرایش پسرها به ازدواج با دختر بزرگ تر!!

علت گرایش پسرها به ازدواج با دختر بزرگ تر!!-www.jazzaab.ir
 
 
 

یک آسیب شناس گفت: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.

مصطفی اقلیما رییس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران در گفت‌وگو با برنا گفت: در حال حاضر آمار ازدواج پسر با دختر بزرگتر از خود در جامعه رو به افزایش است. یکی از مهم ترین دلایل این امر را می توان شرایط و موقعیت مساعد مالی دختر خانم دانست.

این آسیب شناس و استاد دانشگاه افزود: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.

اقلیما در ادامه تصریح کرد: برای خانم‌ها هم دلایل متعددی وجود دارد. یکی از این دلایل بالا رفتن سن ازدواج در آنها و نبود موقعیت‌های دیگر برای ازدواج است. هدف دیگر در بین خانم‌ها برای قبول چنین ازدواجی، داشتن فرزند است.

رییس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران تاکید کرد: هدف اصلی از این ازدواج ها دوست داشتن و علاقه بین زن و مرد، تشکیل زندگی مشترک و یا داشتن هم صحبت نیست. در واقع هدف این دسته از زوجین، ازدواج به مفهوم واقعی بدانیم.

وی ادامه داد: در این ازدواج‌ها هر شخصی به منافع خود فکر می‌کند؛ بنابراین احتمال جدایی و طلاق بسیار زیاد دارد. بنابراین یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در کشور ما به صورت سالانه، تمایل افراد به این نوع ازدواج‌ها است. این افراد به دلیل قصد و نیت خاصی که دارند، به سمت این نوع ازدواج رفته و پس از رسیدن به اهداف خود تصمیم به جدایی می‌گیرند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

پسرها و دخترها این اشتباهات عاشقانه را کنار بگذارید!!!

دخترها و پسرها این اشتباهات عاشقانه را کنار بگذارید!!!

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir



عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir



عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir



عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir



عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir


عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir
 
عکس های خلاقیت های جالب و دیدنی هنر عکاسی - www.taknaz.ir

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

باور می کنید صدای ذهن شما می تواند مثل یک موسیقی زیبا شنیدنی باشد.اما شاید تا چند وقت دیگر بتوانید با عوض کردن موسیقی جاری در مغزتان افکار پلید را از خود دور کنید. بررسی روی اسکن های مغزی نشان می دهد که در مغز و درون ما جریاناتی از موسیقی روان است که شناختن آنها برای تشخیص بیماری های بالینی بسیار

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود

شاید به هیچ قیمتی حاضر نباشید لب به این غذاها بزنید.دیدن برخی از اینها دقیقا برای کور شدن یک هفته ای اشتهای شما کافیست. گفتنی است که اغلب این غذاها در کشور چین طرفدار دارند.
 
1- سالاد عنکبوت در چین
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
2-بالوت، خوراک جنین جوجه در فیلیپین
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
3-معجون مارو عقرب در ویتنام
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 

4-خون مار کبری-نوشیدنی مورد علاقه در نیروی دریایی آمریکا
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
5-سوپ لانه پرندگان-تایلند
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
6-ترشی بچه موش در چین
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
7-چشم ماهی تن در اندونزی
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
8-سوپ سوسک، غذای تابستانی در چین
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
9-اسکامولس، طبخ غذا با دل و روده حیوانات در مغولستان
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
 
 
11-سوپ خفاش در چین (دقیقا شبیه کله پاچه طبخ می شود)
 
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود
 
 
 
11-سوپ کرم ابریشم
 
 
www.taknaz.ir - اگر می خواهید تا یک هفته اشتهایتان کور شود

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:55 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس های محبوب ترین و زیباترین زنان ایتالیا


گیادا پاملا د لارنتیس-- Giada Pamela De Laurentiis

آشپز،نویسنده،بازیگر و بنیانگذار کسب و کار های غذایی

www.parsnaz.ir - عکس های محبوب ترین و زیباترین زنان ایتالیا

الیزابت کانالیس-- Elisabetta Canalis

بازیگر و مدل معروف و محبوب ایتالیا

www.parsnaz.ir - عکس های محبوب ترین و زیباترین زنان ایتالیا

سوفیا لورن -- Sophia Loren

معروفترین بازیگر ایتالیا و برنده اسکار بازیگری در ایتالیا

www.parsnaz.ir - عکس های محبوب ترین و زیباترین زنان ایتالیا

سارا وارنه -- Sara Varone

معروفترین و محبوب ترین مجری تلویزیونی در ایتالیا

www.parsnaz.ir - عکس های محبوب ترین و زیباترین زنان ایتالیا

مونیکا بلوچی -- Monica Bellucci

بازیگر و مدل معروف ایتالیایی

www.parsnaz.ir - عکس های محبوب ترین و زیباترین زنان ایتالیا

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

کجاست اسلام ناب حضرت محمد(ص) وکجاست ولایت امام علی (ع)در این کشور سراسر دزدی و دروغ...

عشق در پیاده رویی در همین شهر خودمان…

پیرمردی که در آغوش همسرش در حسرت نداشتن توان خرید دارو فوت کرد…به احترام عشق پیرزن به شوهرش که تا آخرین لحظه کنارش موند و جا نزد… ..

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:49 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

فضیلت و خواص سوره حج

سوره حج,فضیلت و خواص سوره حج-www.jazzaab.ir

 

فضیلت و خواص سوره حج

حج،بیست و دومین سوره قرآن است كه مدنی و 78 آیه دارد.
از پیامبر اكرم صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده: هر كس سوره حج را قرائت كند مانند آن است كه حج و عمره ای به جا آورده و به تعداد كسانی كه در گذشته و آینده، حج و عمره گزارده اند، ثواب به او داده خواهد شد.(1)
از جمله آثار و بركات این سوره روزی شدن حج و زیارت حرمین شریفین است.
امام صادق علیه السلام فرموده است: هر كس هر سه روز، یک بار سوره حج را تلاوت نماید، در همان سال به زیارت خانه خدا نایل خواهد شد و اگر در سفر حج از دنیا برود، وارد بهشت خواهد شد. راوی می گوید به امام عرض كردم: اگر فرد، مخالف ما و عقاید ما باشد نیز همین فضیلت را دارد؟ امام فرمود: در بعضی از عذاب ها به او تخفیف داده می شود.(2)
آثار و بركات سوره
1) در برخورد با ستمگران
اگر سوره حج را بنویسند و پس از شستن از آن آب بر جایگاه سلطان و حاكم ستمگری بپاشند، حكومت او به اذن خدا از بین خواهد رفت. مرحوم كفعمی نیز در كتابش آورده است: اگر آب حاصل از شستن نوشته سوره حج را بر جایگاه والی یا قاضی بیدادگری بریزند، قدرتش از او گرفته می شود.(3)
2) اطلاع از نتیجه كار
جهت اطلاع از عواقب كارها 201 بار این آیه را بخواند و بخوابد: «الم تعلم ان الله یعلم...(تا) علی الله یسیر».(4)
 
پی نوشت ها :
(1)مجمع البیان، ج7، ص123
(2)ثواب الاعمال، ص108
(3) المصباح، ص456
(4)درمان با قرآن ص62

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

شاهزاده قطری، خریدار گران ترین ماشین دنیا+ تصاویر

 

شیخ جوعان بن حمد، فرزند پادشاه قطر، به زودی صاحب گران ترین ماشین جهان خواهد شد. مدل این خودرو "Laeken Hyper Sport" است و رنگش سیاه و سفید است و قیمتش 2 میلیون و 200 هزار پوند، معادل سه و نیم میلیون دلار، است.

شاهزاده قطری، گران ترین خودرو دنیا را خرید.

به گزارش روزگارنو، رسانه های عربی نوشتند، شیخ جوعان بن حمد، فرزند پادشاه قطر، به زودی صاحب گران ترین ماشین جهان خواهد شد. مدل این خودرو "Laeken Hyper Sport" است و رنگش سیاه و سفید است و قیمتش 2 میلیون و 200 هزار پوند، معادل سه و نیم میلیون دلار، است.

بنا بر این گزارش، داشبورد این ماشین از الماس و روکش صندلی هایش از طلا است. موتور این ماشین، 750  اسب بخار قدرت دارد و سرعت آن 390 کیلومتر در ساعت است و در شروع حرکت در مدت زمان 2.7 ثانیه می تواند به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

تصاویری جالب از شباهت دختران با مادرشان

 
تحقیقات دانشمندان فرانسوی معلوم كرده است كه دخترها از زمان تولد تا شش سالگی بیشتر شبیه مادرشان می‌شوند. این درحالی است كه قیافه پسرها پس از یك سالگی بیشتر به چهره پدر شباهت پیدا می‌كند.
آیا می‌دانستید دخترها بیشتر شبیه مادرشان می‌شوند و پسرها به پدرشان می‌روند؟

به گزارش ، تحقیقات دانشمندان فرانسوی معلوم كرده است كه دخترها از زمان تولد تا شش سالگی بیشتر شبیه مادرشان می‌شوند. این درحالی است كه قیافه پسرها پس از یك سالگی بیشتر به چهره پدر شباهت پیدا می‌كند. در جوامع اروپایی و به‌ویژه آسیایی، شباهت فرزند به پدر، ارزش محسوب می‌شود. 

عامه مردم گمان می‌كنند كه كودك ۵۰ درصد به مادر و ۵۰ درصد به پدر شباهت پیدا می‌كند. ولی حقیقت چیز دیگری است. گاهی ژن‌های مادر بر ژن‌های پدر غلبه می‌كنند و كودك شبیه مادر می‌شود، گاهی نیز عكس این موضوع رخ می‌دهد. جالب آنجاست كه بیشتر زنان پس از زایمان ادعا می‌كنند كه فرزندشان شبیه پدرش است ولی این گفته صحت ندارد و تنها به دلیل تفكرات مرد سالارانه است. 

در اینجا خانم کارا سایکس 24 ساله از کارولینای شمالی طی یک تحقیق بسیار جالب شباهت دختران جوان را به مادرشان نشان داده است که در زیر ملاحظه می کنید:









آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

زن ........ برجسته نیست

زن ........ برجسته نیست
موی مش کرده
... ابروی برداشته
لبان قرمز نیست
زن لباس سفید شب با شکوه عروسی
بوی خوش قرمه سبزی

هوس شب‌های ......
قرار‌های تاریکی‌، کوچه پشتی‌ نیست
زن عصای روز‌های پیری
پرستار وقت مریضی
رفیق پای منقل
مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست؛

زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت دارد
جسارت دارد
پا به پای یک مرد، زور دارد
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد
زن همچین موجودیست!
که مرد را نه تنها کامل میکند
بلکه بزرگ میکند

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

مرد هندی با 133 همسر و فرزند! +عکس

 
همه اعضای این خانواده در خانه چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به 200 نفر است. به گفته پسر بزرگ زیونا، 55 فرزند، 12 عروس، 4 داماد و 86 نفر از 128 نوه های این مرد همه در یک خانه زندگی می کنند و مدیریت خانه نیز به عهده 39 همسر زیوناست.
: پو زیونا چانا، مردی هندی است که 94 فرزند از 39 همسر خود دارد. 

همه اعضای این خانواده در خانه  چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به 200 نفر است. به گفته پسر بزرگ زیونا، 55 فرزند، 12 عروس، 4 داماد و 86 نفر از 128 نوه های این مرد همه در یک خانه زندگی می کنند و مدیریت خانه نیز به عهده 39 همسر زیوناست.

همه زوج های ازدواج کرده، اتاق یا اتاقک های مجزا دارند. در حالیکه فرندان مجرد همه به طور دسته جمعی در یک خوابگاه بزرگ زندگی می کنند. نخستین و بزرگ ترین همسر زیونا – تیانگی – وظیفه برنامه ریزی هفتگی کارهای خانه و تعیین وظیفه برای دیگر همسران زیونا را به عهده دارد.


تیانگی همچنین مدیریت آشپزخانه را نیز به عهده دارد. در آشپزخانه این خانواده بزرگ برای هر وعده غذا حدود 114 کیلوگرم گوشت، سبزیجات و برنج مصرف می شود. 

زیونا چانا می گوید: «احساس می کنم فرزند مورد علاقه خداوند هستم زیرا او فرزندان زیادی به من عطا کرده است تا از آنها مراقب کنم. این خوش شانسی من است که همسر 39 زن و صاحب بزرگ ترین خانواده دنیا هستم.»

یکی از همسران جوان این مرد می گوید: «ما همیشه در کنار او هستیم زیرا او مهم ترین فرد این خانه و خوش تیپ ترین مرد روستاست.»

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:37 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

تمدید پاداش 40 میلیون پوندی برای ازدواج با این دختر! + تصاویر

 

 چند ماه پیش یک مرد میلیاردر هنگ کنگی برای اینکه دختر همجنس باز خود را سر به راه کند پاداش قابل توجهی به مبلغ 40 میلیون پوند برای کسی که بتواند دخترش را متقاعد به ازدواج با او کند در نظر گرفت.

دختر این مرد، 8 سال است که بر خلاف نظر پدرش با شریک هم جنس خود زندگی می کند و سال گذشته به صورت رسمی در یک کلیسا در پاریس با او ازدواج کرد. مخالفت آقای سیسیل چائو با این ازدواج سبب شده است چنین پاداشی را برای دامادش در نظر بگیرد.

جیجی چائو 33 ساله دختر این مرد ثروتمند میگوید نظری در رابطه با این کار پدرم ندارم اما به نظرم سرگرمی جالبی باشد.

این مرد چینی اعلام کرده است اصلا اهمیتی نمیدهد که داماد آینده اش پولدار باشد یا فقیر تنها چیزی که اهمیت دارد اخلاق و رفتار اوست و اینکه بتواند دختر این مرد را عاشق خود کند. این خانم فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه منچستر در سال 1999 است و اکنون در همین زمینه در انگلستان مشغول به کار است.

با انتشار این خبر انتظار می رفت افراد زیادی به وی مراجعه کنند و بدون دردسر صاحب یک زندگی لوکس و راحت شوند ولی ظاهرا طی چندین ماه جنجال خبری هنوز کسی حاضر به ازدواج با این دختر نشده و این میلیاردر هنگ کنگی تصمیم گرفته است بیش از پیش تبلیغ کرده و با نمایش ثروت خود افرادی را ترغیب به این کار کند.

آقای چائو گفت: دختر من همچنان جوان و زیباست و من جهیزیه ی سنگینی را برای او در نظر گرفته ام.






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

ازدواج یك زن با سگش! +عکس

 

یك زن تبعه آمریكا به دلیل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید.
 یك زن آمریكایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و شنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید. یكی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یك از شما آرزوی خوشبختی می كنم!  

 
در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش كامل و سگ با یك دست كت و شلوار حضور پیدا كردند. این زن درباره علت ازدواجش با یك سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.  
 
لازم به ذكر است در سه فروردین امسال خبر دیگری نیز مبنی بر ازدواج یك زن آمریكایی با الاغ مورد علاقه اش منتشر شد. به نظر می رسد در آمریكا به دلیل بی بند و باری های جنسی یا به قول خودشان آزادی های جنسی و لیبرالیزم فرهنگی، بینیان های خانواده آن قدر سست شده كه برخی این گونه وارد زندگی حیوانی می شوند و شوهر مورد علاقه شان را از میان حیوانات بر می گزینند.  
 
به نظر می رسد تمامی این اتفاقات شواهدی غیر قابل انكار مبنی بر رد آن تفكر مضحك است كه چون در غرب مسائل جنسی آزاد است، همه برایشان عادی شده و كسی چشم چرانی نمی كند یا خیانت نمی كند یا عقده ای نیست و از این دست استدلال های بی پایه و اساس!  

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:31 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

نقاط قوت و ضعف انسان در عشق



 

مزایای عشق,معایب  عشق

 

حساس بودن

مزایای عمومی:   تیزهوش، تیزبین، هیجانات تنظیم شده

مزایا برای عشق:   عمیق، پربار، آگاهی از احساسات

معایب عمومی:   زود رنجی

معایب برای عشق:   گذشت نکردن، حق به جانب بودن

***

 

جسارت

مزایای عمومی:   قابلیت دستیابی به اهداف، پیگیری

مزایا برای عشق:   تداوم داشتن، پایداری

معایب عمومی:   کم احساس، کم‌توجه، خودخواه

معایب برای عشق: معمولاً ناخوشایند برای جنس مخالف

***

 

قابل اعتماد

مزایای عمومی:   دیدن خوبیها در دیگران

مزایا برای عشق:   فرصت‌های عالی برای ملاقات با تعداد زیادی از افراد

معایب عمومی:   مورد سوء استفاده قرار گرفتن

معایب برای عشق: احتمال خیانت

***

حسادت

مزایای عمومی:   می‌تواند از شما محافظت کند.

مزایا برای عشق:   شاید بتواند باعث کنار زدن رقیبان بالقوه شود.

معایب عمومی:   نشانه کمبود اعتماد به نفس، آغازگر خشم و بدگمانی

معایب برای عشق: ناخوشایند برای طرف مقابل و تحریک او به عدم صداقت

***

خجالتی بودن

مزایای عمومی:   مهربان، غالباً حساس

مزایا برای عشق:   پرجاذبه برای افرادی به همین اندازه حساس

معایب عمومی:   کمبود توانایی برای نشان دادن خود، از دست دادن فرصت‌ها

معایب برای عشق: ترس از درگیر شدن، از دست دادن صمیمیت و نزدیکی

***

شهودی بودن

مزایای عمومی:   مهربان، غالباً حساس

مزایا برای عشق:   پرجاذبه برای افرادی به همین اندازه حساس

معایب عمومی:   کمبود توانایی برای نشان دادن خود، از دست دادن فرصت‌ها

معایب برای عشق: ترس از درگیر شدن، از دست دادن صمیمیت و نزدیکی

***

جدی بودن

مزایای عمومی:   غالباً پایدار و مقاوم

مزایا برای عشق:   تعهد پذیری، جدیت

معایب عمومی:   احتمالاً خیلی حساس و انعطاف ناپذیر

معایب برای عشق: اشکال در آرامش داشتن، با جریان‌های زندگی حرکت کردن، یا خودجوش بودن

***

مبتکر بودن

مزایای عمومی:   در نظر گرفتن احتمالات مختلف، ایجاد دیدگاه‌های تازه

مزایا برای عشق:   می‌تواند رابطه عاشقانه را هیجان‌انگیز، غیرمعمول و سرگرم کننده کند.

معایب عمومی:   ناشکیبایی در مقابل آداب و رسوم، گاهی عصبی

معایب برای عشق: عدم رعایت انتظارات سنتی، ناپایداری در حفظ رابطه

***

شیدایی

مزایای عمومی:   اشتیاق، شور و شوق، و انرژی نامحدود

مزایا برای عشق:   شوخ طبعی، تمایلات عاشقانه، سرحالی

معایب عمومی:   امکان اشتباه، بی‌احتیاطی و افسردگی

معایب برای عشق: زود جوش آوردن، تسلط جویی، خراب کردن رابطه

***

پرشور و شوق

مزایای عمومی:   قوی، ظرفیت زیاد برای ارضاء پذیری و احساس رضایت

مزایا برای عشق:   نیرومند، تمایل-. جنسی وافر

معایب عمومی:   احتمالاً غیرقابل کنترل

معایب برای عشق: خسته کردن طرف مقابل، تقاضای بیش از حدّ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 21:22 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

اس ام اس دل کندن و فراموشی

عکسهایی زیبا از طبیعت دلنشین، www.pixnaz.ir

 

 می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام ...
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند !!!

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم
سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی / مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

روزگار استاد فراموشی هاست ، امید وارم شاگردش نباشی !!!

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

به یاد آوردنت هر روز ، درد آورترین شکل فراموشی ست !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

اشک خشک میشه ، خنده محو میشه ، اما یاد تو فراموش نمیشه !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

از سکوت پرسیدم برای بهترینم چه بنوسیم ؟
گفت : بنویس ما را چون روزگاران مبر از یاد ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

و عشق هیچگاه فراموش نمی شود مگر 1 بار ؛ آن هم برای همیشه !!!

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

"بر باد رفته" صد بار بهت است از "از یاد رفته" !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

از وقتی رفتی غمگینه خونه / گریم میگیره با هر بهونه
رفتی و موندم با این همه درد / هرگز نمیشه فراموشت کرد

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل ...
چشم فراموش میکند اما دل هرگز ...
پس بدان تازمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

میدونی بن بست زندگی کجاست ؟
جایی که نه حق خواستن داری نه توانایی فراموش کردن ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

برات گردنبندی از گریه خریدم !
یادت باشه اگه فراموشم کنی ، گریه هام گردن توست !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

می آیی و میروم من از هوش / رفتی و نمیشوی فراموش

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

کاش مىشد بدونى که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست ...
همیشه به یادتم ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

نمی گویم فراموشم مکن هرگز
ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه ...
تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیر ممکنه !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

نبودن هیچگاه به تلخی فراموش کردن یک بودن نیست ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

مرا بازیچه خود ساخت چون موسی که دریا را / فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را
خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست / چرا آشفته می خواهی خدایا خاطر ما را ؟

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

فراموش کن چیزی را که نمی توانی بدست آوری و بدست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی !!!
شکسپیر

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

تنها یک برگ مانده بود ...
درخت گفت : منتظرت میمانم !
برگ گفت : تا بهار خداحافظ !
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

ما بخار شیشه ایم ؛ نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

اگر پوسیده گردد استخوانم ، نگردد مهرت از جانم فراموش ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

خاطرات ناقوس هایی هستند که در ایام فراموشی به صدا در می آیند ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

عادت می کنم :
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم ... اما فراموش نه !!!

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی

تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی
تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی
تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم ...
 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 23:9 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

 

しѺ√乇

کدوم یکی رو دوست داری؟ 웃웃

کدوم یکی رو دوست داری؟؟
14884_200532956753481_1947974465_n.jpg

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 23:4 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

میخوام خوشمل بشم

                  
                                   خوشکلم

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

ازدواج یعنی خداحافظ زندگی :


http://khastgari.com/_themes/main/beachfront/login/images/topnews.png
علل فرار جوانان از ازدواج

نگرش افراد به ازدواج ، به عنوان یک واقعیت اجتماعی، تحت تأثیر فرهنگ و نقش و موقعیتی است که فرد، در آن زندگی می‌کند. بنا بر این، دیدگاه فرد نسبت به ازدواج ، تابع فرهنگی است که به آن تعلق دارد. این دیدگاه، همچنین با جایگاه فرد در جامعه ، ارتباط تنگاتنگ دارد.
از طرف دیگر، مسئله مشکلات و موانع ازدواج از یک سو و آرزوها، ایده‌آل‌ها و تصویری که دختران و پسران از آینده و زندگی مشترک خود دارند، از سوی دیگر، موجب شده است که جوانان، به آسانی، تن به ازدواج ندهند و به عبارت دیگر، از آن بگریزند.
عوامل بسیاری در این زمینه مؤثّرند که برخی از آنها واقعی و برخی دیگر ساخته و پرداخته ذهنیات فرد هستند. این عوامل، عبارت‌اند از:

ا . تحوّل در الگوهای رفتاری
در دهه‌های اخیر، در الگوهای رفتاری خانواده‌ها، تحوّل جدّی‌ای به وجود آمده است. تغییر در الگوی مصرف، نوع پوشاک، مسکن، سطح انتظارات خانواده‌ها و توجّه به آراسته بودن ظاهری، موجب گردیده است که مفهوم زندگی، به طور کلّی دگرگون شود. امروزه رفاه، از مهم‌ترین مسائلی است که خانواده‌ها توجّه بیشتری به آن مبذول می‌دارند.
جوان امروز، در جستجوی رسیدن به شکلی از زندگی است که رهیافت واقعی جامعه است امّا از سوی دیگر، فرصت‌ها و امکانات مساوی برای دستیابی به این شرایط ، برای همگان وجود ندارد.

بسیاری از جوانان می‌اندیشند که تأمین هزینه‌های گزاف عقد و عروسی، تهیه منزل و پرداخت اجاره‌خانه، بسیار سخت است و از آن جا که نمی‌توان از عهده مخارج آینده زندگی برآمد ، بر خلاف میل باطنی، از ازدواج می‌گریزند.
در پژوهش آماری صورت‌گرفته از میان دانشجویان، بسیاری از آنان، مشکلات مالی را از موانع ازدواج ذکر کرده‌اند و متأسفانه تعداد این قبیل افراد ، نسبتاً زیاد است.
امروزه با توجّه به تغییرات کیفی صورت‌گرفته در امر ازدواج ، در مورد مهریه ، گرایش برتر جامعه ، موافقت با تعیین مهریه است امّا اغلب خانواده‌های دختران، مهریه بالایی را پیشنهاد می‌کنند که معقول و منطقی نیست و معمولاً یک جوان یا حتّی یک فرد میان‌سالِ شاغل در ایران، با چند سال پس‌انداز کردن تمامی درآمد خویش هم به سختی از عهده پرداخت آن برمی‌آید. چنین تعهّدی (که طبق قوانین ایران، مرد در لحظه ثبت ازدواج ، پرداخت نقدی آن را تضمین می‌نماید)، کارایی دیگری جز ایجاد نگرانی و اضطراب و دلخوری و کدورت ندارد.

تا چندی قبل، زندگی بسیاری از زوج‌های جوان، در کنار پدر و مادر پسر آغاز می‌گردید امّا امروزه ، تشکیل یک زندگی باید در محلّ جدیدی باشد و همین موضوع ، توقّع دختران را از پسرها ، برای داشتن توانایی و قدرت اقتصادی، افزایش می‌دهد و تأمین مالی، اشتغال و نوع شغل پسران را حائز اهمیت می‌کند.

2 . ادامه تحصیل و تحوّل در موقعیت زنان
یکی دیگر از عواملی که موجب فرار جوانان از ازدواج شده است، گرایش به ادامه تحصیل در بین جوانان است. در جامعه امروز ایران، اغلب پسران و دختران، علاقه دارند که تحصیلات خود را ادامه دهند و برداشت بسیاری از آنان این است که ازدواج ، فرصت ادامه تحصیل را از آن ها سلب می‌کند. به ویژه تحوّل موقعیت اجتماعی زنان و گرایش آن ها به تحصیلات عالی، موجب شده که در امر ازدواج جوانان، تأخیر رخ دهد.
خانواده‌ها عقیده دارند که دختر و پسر، پس از ازدواج ، به دلیل پذیرش مسئولیت همسری، نمی‌توانند درس بخوانند و غالباً حاضر نیستند که درباره ازدواج فرزندان خود در ایام تحصیل آن ها اقدام کنند.

3 . وسواس بیش از حد در انتخاب همسر
یکی دیگر از عوامل گریز جوانان از ازدواج، وسواس و احتیاط بیش از اندازه دختر و پسر، در مورد همسر اینده است. افرادی که بیش از اندازه ، در این زمینه وسواس به خرج می‌دهند ، نمی‌توانند در مورد ازدواج و انتخاب همسر آینده خود ، تصمیم قطعی بگیرند و حتی گاهی ساعتی قبل از مراسم خواستگاری یا چند روز مانده به مراسم عقد ، قول و قرارها را زیرِ پا می‌گذارند و حاضر به ازدواج نمی‌شوند.
وسواس در انتخاب همسر، تقریباً هیچ گاه موجب انتخاب بهتر و مناسب‌تر نمی‌شود و تنها سالیانی از عمر دختر یا پسر را هدر می‌دهد و روحیه ی آن ها را با اندوه و حسرت و افسردگی و بدبینی همراه می‌سازد.

4 . فراهم بودن زمینه ارضای نیاز جنسی در بیرون از چارچوب خانواده
بین فرار از ازدواج و انحرافات اخلاقی، رابطه‌ای دوسویه وجود دارد. برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهند که روابط آزاد بین دختر و پسر و امکان ارضای جنسی در بیرون از چارچوب خانواده (چه به صورت مشروع و چه نامشروع) ، نیاز به ازدواج را در جوانان، کم‌رنگ کرده است.
برخی جوانان برای ارضای غرایز طبیعی خود ، به ارتباط آزاد با جنس مخالف، بسنده می‌کنند و چون این گونه روابط، مسئولیت چندانی بر عهده فرد نمی‌گذارد ، خود زمینه‌ساز فرار دختران و پسران از ازدواج می‌شود.
ازدواج کردن در زمان مناسب و بدون سختگیری و وسواس، پیشنهاد عقل، دین و حتّی دانش جدید است.

5 . اعتقاد به داشتن زندگی آزاد
برخی از جوانان، بر این باورند که ازدواج ، باعث ایجاد محدودیت در بسیاری از خواسته‌ها و نیازهای آنان می‌شود و از این رو، ترجیح می‌دهند که به شکل آزاد زندگی کنند.
شاید بیشتر افرادی که ازدواج را عمل محدودکننده ی آزادی‌های فردی می‌دانند ، فلسفه و حقیقت ازدواج را به خوبی درک نکرده و طرفدار آزادی به معنای غربی آن باشند و از این رو ، حاضر نمی‌شوند که ازدواج کنند.
همسر خوب، در درجه نخست، یک تکیه‌گاه روحی و مایه آرامش روانی است که هیچ چیز حتّی تحصیلات دانشگاهی، نمی‌تواند جای آن را بگیرد.

فرجام سخن
فرار از قانون طبیعت، ممکن نیست و غریزه و فطرت را نیز نمی‌توان سرکوب کرد. به علاوه، میل فطری انسان به زندگی مشترک و داشتن فرزند ، برای همیشه ، قابل سرکوب کردن نیست. جوامع غربی که امروزه با پیری جمعیت و عدم تمایل جوانان به ازدواجْ مواجه‌اند ، از طرق دیگری همچون پذیرش مهاجران خارجی، سعی در جوانْ نگه‌داشتن جامعه خود دارند. به علاوه، در این جوامع، زنان و مردان میان‌سال ، بدون ازدواج ، از طریق پذیرفتن فرزند‌خوانده‌ها، سعی در تشکیل خانواده دارند. دو پدیده غیر اخلاقی خریدن کودکان جهان سومی و قاچاق آنها به غرب و نیز زندگی کردن زن و مرد در زیر یک سقف و بدون عقد ازدواج ، از دیگر تبعات کاهش ازدواج در جوامع غربی و بالا رفتن سنّ ازدواج در این جوامع (و طبعاً بی‌فرزند ماندن زوجین) است.

ازدواج کردن در زمان مناسب و بدون سختگیری و وسواس، پیشنهاد عقل، دین و حتّی دانش جدید است.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 22:59 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

20

کلید طلایی برای ارتباطی موفق با شوهر

20 کلید طلایی برای ارتباطی موفق با شوهر
20 کلید طلایی برای ارتباطی موفق با شوهر
 
1- شوهر خود را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش بدهید.

2- شوهر خود را به چشم یک شی‌ء مسئول ننگرید. بلکه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید.

3- جنبه یا بخش‌ هایی از شخصیت شوهرتان را که باعث تمایز او از سایرین می‌شود مورد توجه و تحسین قرار دهید.

4- برای این که همسرتان با شما روراست باشد سعی کنید او را درک کرده و برای افکار و احساساتش ارزش قایل شوید. اگر حرف‌ها و گفته‌های او مطابق میل شما نیست از خود واکنش تند نشان ندهید زیرا به این وسیله بذر بی‌اعتمادی در زندگی خود می‌کارید.

5- وقتی همسرتان با شما درد دل می‌کند و راز دلش را با شما در میان می‌گذارد، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و بی‌رحمانه است‌.

6- به طور مداوم از شوهرتان انتقاد نکنید زیرا انتقاد پیاپی باعث می‌شود که شوهرتان از شما فاصله بگیرد.

7- او را به درک نکردن‌، عدم صمیمیت و بی‌احساس بودن متهم نکنید. زیرا او درک کردن‌، صمیمیت و با احساس بودن را به شیوه مردانه نشان می‌دهد.

8- نیازهای واقعی شوهرتان را دریابید. این امر اتفاق نمی‌افتد مگر این که همسرتان این نیازها را باز گوید و به همین جهت در مواقع مناسب با لحن ملایم در مورد نیازهایش از وی سؤال کرده و دیدگاههای واقعی وی را نسبت به خود و زندگی‌تان دریابید و در نهایت جوابی را که شوهرتان می‌دهد بدون انتقاد و جبهه‌گیری بپذیرید.

9- زمانی که همسرتان با شما صحبت می‌کند به دقت به حرفهای او گوش فرا دهید زیرا عدم توجه شما به گفته‌های او عدم علاقهٔ شما را نشان می‌دهد.

10- هیچ وقت از کارهایی که همسرتان برای جلب محبت شما انجام می‌دهد انتقاد نکنید برای مثال وقتی او به شما محبت می‌کند، آن را بیش از اندازه لوس ندانید او به شیوهٔ خود ابراز محبت می‌کند.

11- او را به شیوه خودتان دوست نداشته باشید بلکه به وجود او نیز اهمیت بدهید. به عنوان مثال اگر در سالگرد ازدواج‌تان‌، هدیه‌ای به او می‌دهید سعی کنید از قبل در مورد هدیهٔ مورد علاقه‌اش اطلاعاتی به دست آورید.

12- از همسر خود انتظار نداشته باشید که با تمامی طرح‌ها و ایده‌ها و افکار شما موافق باشد و آنها را تحسین کند. واقع بین باشید و به او اجازه دهید که نظرش را هر چند که برخلاف میل شما باشد، بیان نمایید.

13- اصرار زیادی برای جلب محبت همسرتان نداشته باشید و این نکته را زمانی که وی عصبانی است بیشتر مراعات کنید. در بسیاری اوقات حالت روحی او برای ابراز محبت به شما مناسب نیست و اصرار زیاد شما منجر به مخالفت شدید او می‌شود.

14- برای همسر خود نقش یک زن حساس و شکننده را بازی نکنید. زیرا این حالت شما باعث می‌شود که همسرتان فکر کند شما ضعیف و بی طاقتید و اگر چیزی بگوید باعث رنجش‌تان می‌شود. بنابراین سعی می‌کند که ارتباط کلامی کمتری داشته باشد و همین امر باعث ناراحتی شما می‌گردد.
 
15- سعی کنید که در ارتباط با همسرتان همواره هویت خود را به عنوان یک زن و همسر حفظ کنید. زنی که توجه به روابطش به قیمت از دست دادن هویتش تمام شود به خود و روابطش صدمه می‌زند. زیرا این مسئله باعث می‌شود که وی خود را بخشنده‌تر و دوست داشتنی‌تر از شوهرش ببیند و فکر کند که همسرش بی‌نهایت خودخواه و ناسپاس است‌. مردها با زنی به عنوان همسر در ارتباط دایمی باقی خواهند ماند که هویت مستقل و قوی خود را حفظ کند.

16- اگر احساس می‌کنید که در روابط خود با همسرتان از عزت نفس پایینی برخوردارید و میل دارید که او را وادارید تا در این زمینه به شما کمک کند که از احساس خوبی برخوردار شوید اشتباه می‌کنید. این مسئله مشکل شماست شخصاً روی آن کار کنید و در صورت لزوم از یک روان‌شناس کمک بخواهید.

17- زمانی که همسرتان از فشار عصبی رنج می‌برد سعی نکنید از لحاظ احساسی به او نزدیک شوید. زیرا اگر برای صمیمیت و نزدیک شدن به او فشار آورید فقط او را عصبانی‌تر کرده و از خود دور می‌کنید. زمانی که استرس او کم شود به حالت عادی خودش بر می‌گردد.

18- در زندگی زناشویی خویش سعی کنید خود را مسؤول خوشبختی خود بدانید. زنی که مسؤولیت خوشبختی زندگی مشترک را فقط بر عهده شوهرش می‌گذارد یک همسر آزرده و افسرده به بار می‌آورد.

19- او را به دوست نداشتن و گریزان بودن از همسر و زندگی متهم نکنید. زیرا وی اعتقاد دارد که شریک زندگی‌اش را دوست دارد و از او گریزان نیست ولی به نظرش او را متهم به چیزی می‌کنید که در موردش صدق نمی‌کند و این مسئله موجب کدورت در روابط می‌شود.

20- وقتی شما در می‌یابید که در ایجاد مشکلات زندگی خود سهم داشته‌اید و آن را به همسرتان بگویید عشق و محبت بار دیگر در زندگی‌تان شکوفا می‌شود. زیرا بعد از آن همسرتان نیز سهم خود را می‌پذیرد و با کمک شما درصدد رفع مشکل بر می‌آید.

 

 

 

 

آرامش برای همسران جوان

 

آرامش برای همسران جوان

 

نارضایتی زن و شوهرهای جوان از یکدیگر علاوه بر اینکه بر لذت از زندگی و موفقیت های اجتماعی ، شغلی و اقتصادی تاثیر منفی می گذارد، گاهی متاسفانه به مشکلات اخلاقی نیز منجر می گردد... زندگی زناشویی یکی از صمیمی ترین و خصوصی ترین انواع ارتباط انسانی و از نیازهای فطری بشر است. زمانی که دو نفر ناآشنا و با سلایق مختلف کنار هم قرار می گیرند دوام و کیفیت دوستی آنها به دانش، مهارت و هنر هر یک از آنها در تحکیم این ارتباط بستگی دارد.

 

کم و بیش همه ما شاهد بوده ایم زن و شوهرهائی که اگر چه در کنار هم هستند ولی بسیار از هم فاصله دارند. در حقیقت به دلیل عدم درک صحیح نیازها و شخصیت یکدیگر نه تنها صمیمیتی بین آنها نیست بلکه به اجبار در کنار هم زندگی می کنند که این اجبار می تواند ناشی از تعصبات اجتماعی مثل اعتقاد به ناشایسته بودن طلاق، حمایت از فرزندان و مشکلات معیشتی و... باشد. نارضایتی زن و شوهر از یکدیگر علاوه بر اینکه بر لذت از زندگی و موفقیت های اجتماعی، شغلی و اقتصادی تاثیر منفی می گذارد، گاهی متاسفانه به مشکلات اخلاقی نیز منجر می گردد. راستی چه عواملی باعث می شود آنهمه رعایت احترام و حفظ حریم و حرمت ها، فداکاری ها و مهربانی های دوران نامزدی و عقد پس از مدتی به دلسردی، خستگی و مشاجره های مختلف منجر شود، امید است مطالبی که در ادامه خواهد آمد بتواند راه های پایداری و دوام صمیمیت و یک ارتباط با نشاط زناشویی را بیان کند.

 

 

● از خودتان شروع کنید

 

اگر از یک ارتباط زناشویی که دلخواه شما نیست رنج می برید اولین گام این است که خود را اصلاح کنید. در یک ارتباط دو طرفه کمتر می توان فقط یک نفر را بعنوان مسئول مشکلات و مشاجرات معرفی کرد. شما مجبور نیستید در شرایط توام با تحقیر، سرزنش و خستگی سر ببرید، از هم اکنون سرنوشت خود را به دست بگیرید و برای تغییر زندگی و روابط زناشویی خود برنامه ریزی کنید . رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید و بعضی از وظایفی که فراموش کرده اید از سر بگیرید.

 

 

● استقبال از اختلاف نظر ها

 

خداوند انسانها را مثل هم نیافریده است و البته این تفاوتهای بین فردی است که سبب جاذبه بیشتر بین انسانها می گردد. بنابراین نباید سعی کنید که طرف مقابل را به گونه ای تغییر دهید که مثل شما فکر کند و مطابق نظر شما رفتار کند ، در حقیقت، اختلاف نظرها اگر چه ممکن است سبب تضاد یامشاجره گردد ، اما همین مشاجره نیز فرصتی برای بیان عقاید طرفین است و منجر به شناسایی بیشتر هر یک از دیگری می گردد . اما در بیشتر موارد خیلی از مشاجرات و جروبحث ها به دلایل نادرستی، اتفاق می افتند; به گونه ای که طرفین، به آسانی نمی توانند خود را کنترل کنند. این دستورالعمل می تواند شما را برای جلوگیری از ایجاد این نوع اتفاق ها، کمک کند. زمانی که دو نفر ناآشنا و با سلایق مختلف کنار هم قرار می گیرند دوام و کیفیت دوستی آنها به دانش، مهارت و هنر هر یک از آنها در تحکیم این ارتباط بستگی دارد. برای این کار در آینده، وقتی شما احساس می کنید که یک برخورد جدیدی ممکن است پیش بیاید، این سوال ها را دقیقا از خود بپرسید:

 

 

● احساس های شما

 

۱) آیا شما بیش از حد احساساتی شده اید و واکنش تند نشان می دهید; به دلیل اینکه خسته و مضطرب هستید؟

 

۲) آیا این خشم باعث شد که احساس کنید درگیر با کسی یا چیز خاصی شده اید که نسبت به آن حساسیت دارید؟

 

 

● احساسات همسر شما

 

۱) آیا همسر شما خیلی احساساتی برخورد می کند چون خسته و مضطرب است؟

 

۲) آیا شما می دانید که این احساس عصبیت همسرتان در موارد دیگری نیز بروز می کند؟

 

 

● وجدان شما

 

۱) آیا احساس تدافعی شما در مورد گفته همسرتان یا کاری که او انجام داده، بخاطر این است که شما احساس گناه دارید؟

 

۲) آیا شما برخورد دفاعی دارید زیرا می خواهید از اینکه بگویید متاسف هستید، اجتناب کنید؟

 

۳) آیا شما کینه ای را نسبت به همسرتان با خود حمل می کنید که نیاز دارید به این ترتیب، با اظهار خشم تان از آن رها شوید؟

 

۴) اگر شما بخواهید یک بحثی را گسترش دهید، آیا مطمئن هستید که این بحث، موضوع اصلی است که شما را ناراحت کرده؟ (این مسئله را به طور واقعی بررسی کنید.)

 

۵) اگر می خواهید بحثی را شاخ و برگ دهید، آیا مطمئن هستید که آن، ارزش خطرکردن ایجاد یک مشاجره بالقوه را دارد؟

 

۶) اگر می خواهید بحثی را طولانی کنید، آیا دستورالعملی برای اینکه بحث مفیدی را دنبال کنید، بکار می برید؟

 

 

● تغییر در نگرش به رفتار و خصوصیات طرف مقابل

 

ممکن است شما علاقمند به ورزش و تماشای مسابقات ورزشی باشید و همسر شما علاقمند به خواندن روزنامه مثل صفحه حوادث یا صفحه گزارشات سیاسی باشد. لازم نیست تلاش کنید علاقمندی خودتان را نادیده بگیرید یا او را مجبور کنید که سرگرمی اش مثل شما باشد بلکه هر کدام باید به دیگری اجازه دهیم به آنچه دوست دارد بپردازد ، در اینصورت می بینید که در یک خانواده هم بحث های ورزشی می شود و هم بحث های سیاسی و... یعنی باز هم شما می توانید همدیگر را کامل کنید. در بیشتر موارد خیلی از مشاجرات و جروبحث ها به دلایل نادرستی، اتفاق می افتند; به گونه ای که طرفین، به آسانی نمی توانند خود را کنترل کنند.

 

 

● دوست داشتن بدون شرط

 

برای دوست داشتن کلمه " اگر"; را فراموش کنید. همسر شما نزدیکترین فرد به شماست. او را بدون هیچ قید و شرطی دوست بدارید. بگذاریم هر کسی خودش باشد و همانطور که هست دوست داشته شود. شرط گذاشتن برای دوست داشتن، بیشتر استفاده از طرف را القا می کند تا دوست داشتن او . شروطی مثل اگر پول دار بودی، اگر تلاش بیشتری می کردی و... به هیچ وجه مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب رنجش می گردد. ممکن است سوال کنید چطور کسی را با داشتن صفات یا رفتار ناپسند دوست داشته باشیم؟ همانطور که قبلا اشاره شد بسیاری از صفات افراد خوب یابد بودنش نسبی است و شما با تغییر نگرش خود می توانید به همسرتان نزدیک شوید. یادتان باشد که اگر به کسی احساس ارزشمندی وشایستگی بدهید، سعی می کند خودش را در حد انتظار شما نگه دارد. به مشکل حمله کنید نه به همسرتان ، اگر بادیدن ریخت و پاش بودن منزل ناراحت می شود بگوئید من از این وضعیت عصبانی می شوم به جای اینکه بگوئید تو آدم شلخته ای هستی. هنگامی که طعم غذا با شما سازگار نیست به خاطر نزدیکترین فرد به شما آن را تحمل کنید و غر نزنید. فراموش نکنید که برای داشتن یک زندگی با نشاط، موفقیت در کار، معاشرت خوب اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان ابتدا باید آرامش و آسایش در خانواده را فراهم کنید.

 

 

● کلام آخر

 

اگر تاکنون روابط دوستانه ای بین شما و همسرتان نبوده است با انجام رهنمودهای فوق انتظار نداشته باشید که سریعا او عوض شود بلکه باید به او فرصت دهید تا در شرایط جدید خود را بیابد و به وظیفه اش عمل نماید. فراموش نکنید که برای داشتن یک زندگی با نشاط، موفقیت در کار، معاشرت خوب اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان ابتدا باید آرامش و آسایش در خانواده را فراهم کنید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 22:56 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

نکاتی مهم برای پسران در روز خواستگاری

 
زمانی که صحبت از خواستگاری به میان می آید شکی وجود ندارد که اولین حرکت دشوار است. خواستگاری در طول تاریخ همیشه جزء وظایف مردها بوده و به همین دلیل، مردان باید نکات مهمی را در رابطه با چگونگی این کار بیاموزند. نکاتی که می تواند شانس موفقیت آنها را بیشتر کند.
 
چطور به نظر می رسید؟
نحوه ابراز تمایل شما برای ازدواج با یک خانم، خیلی چیزها را روشن می کند. این که چطور درخواستتان را مطرح می کنید، به او نزدیک می شوید یا در چه موقعیتی از او خواستگاری خواهید کرد. خانم ها با بررسی این وضعیت می توانند متوجه شوند که آیا اعتماد به نفس دارید یا دارای شخصیت متزلزلی هستید؟ دست و دلبازید یا خسیس؟ می شود به شما تکیه کرد یا باید پا به پای شما جنگید و زندگی پرتنشی داشت؟

 
خانم ها دوست دارند مردها را در یک چالش قرار دهند و ببینند طرف مقابل برای رسیدن به آنها چگونه تلاش می کند، . پرحرف هستید یا کم حرف؟ حرف حرف خودتان است یا به نظر او هم توجه می کنید؟ چشم پاک هستید یا در مکان های عمومی مرتب نگاه تان دنبال دیگران است؟

مردهای قابل تحسین
کمی احساساتی تر باشید! لازم نیست عصا قورت داده باشید. درست است که دلتان نمی خواهد طرف مقابل فکر کند خیلی ذوق زده هستید اما باید بدانید که وقتی از کسی تقاضای ازدواج می کنید باید تمایل خود را به این ازدواج نشان دهید و احساسات خود، دلایل این انتخاب و تلاش برای سر گرفتن این ازدواج را برای طرف مقابل خود بازگو کنید. البته زنان به خوبی می دانند که اگر کسی از همان ابتدای کار احساسات خود را بیش از اندازه بروز دهد و علاقه افراطی به نمایش گذارد فرد آسیب پذیری است و شریک خوبی برای زندگی نخواهد بود.

خانواده دوست باشید
زن ها به مردی که به خانواده آنها بی تفاوت باشد، علاقه ای ندارند.در برخورد با همسر آینده تان به او نشان دهید که جلب رضایت خانواده اش برای شما اهمیت دارد. به او نشان دهید که نمی خواهید این خواستگاری باعث شود خانم در مقابل خانواده اش قرار گیرد، چیزی را به آنها تحمیل یا از آنها پنهان کند و در مقابل او مجبور نخواهد بود برای ازدواج با شما قید خانواده اش را بزند. به همین نسبت، خانم ها دقت می کنند که شما تا چه حد برای خانواده خود ارزش و احترام قائلید و این را نشانه ای از میزان احترامی که بعدها به آنها خواهید گذاشت می دانند. حق هم دارند. رفتار شما با
خانواده تان نشان دهنده رفتار آینده تان با خانواده جدید دو نفره تان خواهد بود.

دست و دلبازی را نشان دهید

شاید شما مجبور باشید 20 بار به خواستگاری 20 آدم متفاوت بروید. با یک حساب سرانگشتی می بینید که 20 بار گل و شیرینی خریدن، کار پرهزینه ای است. حق دارید اما شتر سواری دولا دولا نمی شود! گل و شیرینی خریدن در خواستگاری نشانه توجهی است که شما برای طرف مقابل صرف کرده اید و احترامی که به او می گذارید. بنابراین خساست را کنار بگذارید و با رعایت احترام و سنت ها پیش بروید. قرار نیست در جلسه خواستگاری شما خودتان باشید و لباس هایتان. گل و شیرینی ای که می برید نمایانگر میزان دست و دلبازی شما هم هست. البته لازم نیست اسراف کنید و گران ترین های بازار را بخرید. از این طرف بام افتادن هم قضاوت های نامناسبی را به همراه خواهد داشت. متناسب باشید و در حد شان خود و عروس خانم خرج کنید.

مراقب باشید
در جلسات خواستگاری اگر احیانا برای صحبت های بیشتر بیرون رفتید، رفتار حمایتگرانه تان را به خانم نشان دهید. خیلی ساده است. نشان دهید که برایتان مهم است در رستوران غذای کافی بخورد و سیر از پای میز بلند شود. نشان دهید که هنگام رد شدن از خیابان مراقبش هستید. برایتان مهم است که به موقع و راحت به خانه برسد و حتی اگر لازم باشد برای این کار، یک آژانس می گیرید و او را به خانه می فرستید. این حس حمایت و مراقبت می تواند نشان دهنده توجه شما به خانم باشد و این که آدم قابل اعتمادی هستید. البته باز هم باید بگوییم از آن طرف بام نیفتید که آن وقت به کنترل گری و سختگیری متهم خواهید شد.
 

 

چرا و چگونه یک زن خیانت می کند ؟

 

 متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری های فرهنگی شنیده می شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آنها اشاره کرد :
 
چرا و چگونه یک زن خیانت می کند ؟ - www.taknaz.ir

1- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آنها برقرار باشد، احتمال خیانت در آنها بسیار کم است.

2- گذشته بی‌بند و بار زن 

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده‌ است و تربیت غلط گذشته باعث می‌شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی‌های دوران مجردی خود را نمی‌توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در همان چارچوب به روابط خود ادامه می‌دهند.

3- احساس تنهایی کردن

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می‌تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی‌که می‌خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می‌بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند برای آنها وقت بگذارد گرایش پیدا می‌کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

4- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی‌های طرفین می‌تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه‌ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می‌توانند در خیانتهای زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم‌های خانواده شکسته می‌شود و افراد پایبند چارچوب‌های اخلاقی نیستند.

5- دوران مجردی محدود

برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته‌اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌ای با هم دارند. این افراد چون می‌خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می اورند. شرکت درپارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می‌توانند انگیزه خیانت را زیاد کند.

6- مشکلات اقتصادی

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی که در جامعه است، البته مسئله اقتصادی به تنهایی عامل خیانت زنانه نیست. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چارچوب‌های اخلاقی باشد؛ امکان ندارد با هر تحریک، وضعیت معیشتی کنار بیایند؛ اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فراتر از چارچوب خانواده رو می آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد.

در این زمینه تعداد زنانی که به دلیل فقر مادی به ارتباط با جنس مخالف رو می‌آورند بسیار کم است. اما وقتی زن به دلیل اینکه همسرش معتاد بوده و یا بیکار و مریض است خیانت می‌کند در واقع «فحشا» است؛ یعنی زن خودفروشی می‌کند تا نیازهای مالی خود را تامین کند.



7- تنوع طلبی

علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بارها و بارها ازدواج کرده است.

بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه‌ها را در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روانشناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلالات شخصیتی دارد و یا خیر. ممکن است درگیر روابط چندگانه شوند و زیاد وفادار نباشد، برخی از افراد شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و برای حفظ حریم خانواده بیشتر خانواده‌ها باید آموزش ببینند. آموزش‌هایی از طریق رسانه‌های گروهی، تلویزیون، رادیو و... باید صورت گیرد و این افراد باید متوجه شوند که چنین مسائلی چقدر می‌تواند هم در آینده خود و هم آینده فرزندان، آسیب جدی وارد کند

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

انگیزه های خطرناک برای ازدواج

 

 اگر به ازدواج فکر می‌کنید یا به دنبال همسر ایده آل خود هستید، توصیه می‌کنیم که با خودتان صادق باشید و عمق انگیزه‌تان برای ازدواج را بسنجید. آیا انگیزه‌تان از یکی از این دلایل ریشه می‌گیرد؟

 

ra4-1366.jpg

 

قبل از تصمیم به ازدواج، انگیزه‌تان را بررسی کنید

درمورد انگیزه‌های ازدواج، تفکرات توهم‌زایی که با خیالپردازی در ابتدای رابطه‌ها ایجاد می‌شود، یکی از بدترین‌هاست. بعنوان مثال، درمورد نامزدی‌های کوتاه‌مدت، دو دلیل توهم‌زا برای ازدواج کردن، «چون بااینکه تازه با هم آشنا شده‌ایم اما همیشه می‌شناختمت» و «چون از داستان عشق ما فیلم زیبایی می‌توان ساخت» می‌توانند باشند.

دلایل بد دیگری هم برای ازدواج کردن هستند. این دلایل معمولاً سه دسته هستند: اضطراب، بی‌کفایتی و واقعیت‌گرایی خودمحور.

اگر به ازدواج فکر می‌کنید یا به دنبال همسر ایده آل خود هستید، توصیه می‌کنیم که با خودتان صادق باشید و عمق انگیزه‌تان برای ازدواج را بسنجید. آیا انگیزه‌تان از یکی از این دلایل ریشه می‌گیرد؟

 

می‌خواهم ازدواج کنم…

• چون همه دوستانم ازدواج کرده‌اند.

• چون نمی‌دانم اگر این مورد را رد کنم، باز هم موردی برای ازدواج پیش خواهد آمد یا نه.

• چون می‌خواهم احساس امنیت کنم.

• چون دیگر از روابط دوستی خسته شده‌ام.

ra4-1365.jpg
 

این انگیزه‌ها ریشه در ترس دارند. وقتی می‌ترسیم که تنها بمانیم یا از قافله عقب بیفتیم، وقتی قبول کنیم که یک زندگی کامل و جالب بدون همسر کمتر از یک زندگی متاهلی موفق است، یا وقتی باور داشته باشیم که ازدواج به ما احساس امنیت می‌دهد، اضطراب علت اصلی است.

فردی که به این دلایل ازدواج می‌کند، می‌خواهد همسرش برای او نقش یک نوع دیگری از موادمخدر را بازی کند. وقتی کسی به همسر خود بعنوان یک ماده مخدر نگاه کند نه یک موجود، نتیجه رابطه‌ای کوتاه‌مدت خواهد بود.

دسته دوم از انگیزه غیرمنطقی ازدواج کردن بخاطر احساس بی‌کفایتی است که خود را در افکار زیر نشان می‌دهد:

 

می‌خواهم ازدواج کنم…

• چون دوست‌پسر/دوست‌دخترم دوستم دارد و این باعث می‌شود احساس خاص بودن کنم.

• چون ازدواج به همه نشان می‌دهد که بزرگ شده‌ام.

• چون ازدواج نشان می‌دهد که یک نفر هست که من را بخواهد.

• چون این تمرکز بهتری به زندگیم می‌دهد.

• چون تنها هستم.

 

اگر انگیزه شما برای ازدواج جزء این دسته است، بد نیست مقالات ما درمورد اعتمادبه‌نفس و خوشبختی در ازدواج را مطالعه کنید.

و آخر دسته سوم از انگیزه‌های نادرست برای ازدواج واقعیت‌گرایی سطحی است که به صورت افکار زیر نمود می‌یابد:

ra4-1364.jpg

می‌خواهم ازدواج کنم…

• چون چند وقتی می‌شود که با هم دوست هستیم و ازدواج قدم منطقی بعدی برای ماست.

• چون اگر با او ازدواج نکنم نمی‌توانم روابط آزاد و راحت داشته باشم.

 

انگیزه‌هایی که چزء این سه دسته باشند، برای ازدواج کاملاً نادرست و حطرناک هستند و چنین ازدواج‌هایی معمولاً دوام چندانی نخواهند داشت.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

ببار باران


ببار باران
که دلتنگم....مثال مرده بی رنگم

ببار باران
کمی آرام....که پاییز هم صدایم شد
که دلتنگی و تنهایی رفیق با وفایم شد

ببار باران
بزن بر شیشه قلبم....بکوب این شیشه را بشکن
که درد کمتری دارد اگر با دست تو باشد

ببار باران
که تا اوج نخفتن ها مدام باریدم از یادش

ببار باران
درخت و برگ خوابیدن
اقاقی....یاس وحشی....کوچه ها روزهاست خشکیدن

ببار باران
جماعت عشق را کشتن
کلاغا بوته ی سبز وفا را بی صدا خوردن
ولی باران ، تو با من بی وفایی
توهم تا خانه ی همسایه می باری
و تا من
میشوی یک ابر تو خالی

ببار باران
ببار باران.......که تنهایم

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم كه میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت كنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم.


تا اینكه یك روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی كه من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا كنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی...شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید
...

چشمانش را باز كرد..دكتر بالای سرش بود.به دكتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دكتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت كنید..درضمن این نامه برای شماست
..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاكت دیده نمیشد. بازش كرد و درون آن چنین نوشته شده بود
:



سلام عزیزم.الان كه این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش كه بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری كه قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این كارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت
)

دختر نمیتوانست باور كند..اون این كارو كرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود
..
آرام اسم پسر را صدا كرد و قطره های اشك روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نكردم...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

5

سوالی که زنها بهتره از مردها نپرسند!

 


این ۵ سوال عبارتند از:



۱- به چی فکر می کنی؟…

۲- آیا دوستم داری؟…

۳- آیا من چاقم؟…

۴- به نظر تو ، اون دختره از من خوشگلتره؟…

۵- اگه من بمیرم تو چیکار می کنی؟

برای مثال:

۱- به چی فکر می کنی؟

جواب مورد نظر برای این سوال اینه:“عزیزم! از اینکه به فکر فرو رفته بودم متاسفم!
داشتم به این فکر می کردم که تو چقدر زن خوب و دوست داشتنی و متفکر و با شعور و زیبایی هستی

و من چقدر خوشبختم که با تو زندگی می کنم.“…

البته این جواب هیچ ربطی به موضوع مورد فکر مرد نداره! چون مرد داشته به یکی از موارد زیر فکر می کرده:




الف) فوتبال

ب) بسکتبال

ج) چقدر تو چاقی!

د) چقدر اون دختره از تو خوشگلتره!

ه) اگه تو بمیری پول بیمه ات رو چطوری خرج کنم؟


یه مرد در سال ۱۹۷۳ بهترین جواب رو به این سوال داده… اون گفته:

“اگه می خواستم تو هم بدونی به جای فکر کردن، درباره ش حرف می زدم!“…




۲- آیا دوستم داری؟

جواب مورد نظر این سوال “بله“ است! و مردهایی که محتاط ترند می تونن بگن:

“بله عزیزم!“… و جوابهای اشتباه عبارتند از:




الف) فکر کنم اینطور باشه!

ب) اگه بگم بله، احساس بهتری پیدا می کنی؟

ج) بستگی داره که منظورت از دوست داشتن چی باشه!

د) مگه مهمه؟!

ه) کی؟… من؟!




۳- آیا من چاقم؟

واکنش صحیح و مردانه نسبت به این سوال اینه که با اعتماد به نفس و تاکید بگین

“نه! البته که نه!“ و به سرعت اتاق رو ترک کنین!… جوابهای اشتباه اینها هستند:




الف) نمی تونم بگم چاقی… اما لاغر هم نیستی!

ب) نسبت به چه کسی؟!

ج) یه کمی اضافه وزن بهت میاد!

د) من چاق تر از تو هم دیدم!

ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم به بیمه ات فکر می کردم!




۴- به نظر تو، اون دختره از من خوشگلتره؟

“اون دختره“ در اینجا می تونه یه دوست قبلی یا یه عابر که از فرط زل زدن به اون تصادف کردین

و یا هنرپیشه یه فیلم باشه… در هر حال جواب درست اینه که:

“نه! تو خوشگلتری!“… جوابهای غلط عبارتند از:




الف) خوشگلتر که نه… اما به نحو دیگه ای خوشگله!

ب) نمی دونم اینجور موارد رو چطوری می سنجند!

ج) بله! اما مطمئنم تو شخصیت بهتری داری!

د) فقط از این بابت که اون جوونتر از توست!

ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم راجع به رژیم لاغریت فکر می کردم!




۵- اگه من بمیرم تو چیکار می کنی؟

جواب صحیح: “آه عزیزترینم! در حادثه اجتناب ناپذیر فقدان تو،

زندگی برام متوقف میشه و ترجیح میدم خودمو زیر چرخ اولین کامیونی که رد میشه بندازم!“…

این سوال، همونطور که توی گفتگوی زیر می بینین، ممکنه از سوالهای دیگه طوفانی تر باشه!…

زن: عزیزم… اگه من بمیرم تو چیکار می کنی؟

مرد: عزیزم! چرا این سوالو می پرسی؟ این سوال منو نگران می کنه!


زن: آیا دوباره ازدواج می کنی؟

مرد: البته که نه عزیزم!


زن: مگه دوست نداری متاهل باشی؟

مرد: معلومه که دوست دارم!


زن: پس چرا دوباره ازدواج نمی کنی؟

مرد: خیلی خب! ازدواج می کنم!


زن (با لحن رنجیده): پس ازدواج می کنی؟

مرد: بله!


زن (بعد از مدتی سکوت): آیا باهاش توی همین خونه زندگی می کنی؟

مرد: خب بله! فکر کنم همین کار رو بکنم!


زن (با ناراحتی): بهش اجازه میدی لباسهای منو بپوشه؟

مرد: اگه اینطور بخواد خب بله!


زن (با سردی): واقعا“؟ لابد عکسهای منو هم می کنی و عکسهای اونو به دیوار می زنی!

مرد: بله! این کار به نظرم کار درستی میاد!


زن (در حالی که این پا و اون پا می کنه): پس اینطور…

حتما“ بهش اجازه میدی با چوب گلف من هم بازی کنه!

مرد: البته که نه عزیزم! چون اون چپ دسته!!!

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

پرچم های ایران از گذشته تا حال

پرچم زمان کوروش کبیر 559 سال پیش از میلاد





درفش کاویانی



پرچم در دوره شاه طهماسب



دوره نادرشاه



دوره علی قلی شاه عادل



دوره آغا محمدخان قاجار



دوره محمد شاه قاجار



دوره ناصرالدین شاه




دوره رضاخان و پسرش (پهلوی سابق)




دوره حاضر (جمهوری اسلامی ایران)

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

کدومش خوشکله؟

75137958327098930022.jpg

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس



عکس   رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

معلم ریاضی دبیرستان پس از فرستادن عکسهای برهنه خود برای ۴ دانش آموزش آنان را اغفال و اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها کرده است!

 

رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

********

عکس   رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

********

رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

********

این معلم ۲۴ ساله متهم است که حداقل با ۴ دانش آموز کلاسش رابطه جنسی برقرار کرده است. “اشلی نیکول اندرسون” قبلا هم به جرم رابطه با یک دانش آموز ۱۵ ساله دستگیر شده بود.

گفته میشود این معلم که در مقطع دبیرستان تدریس میکرد طی یک سال عکسهای برهنه خود را برای دانش آموزانش ارسال میکرده است. یکی از این بچه ها در این رابطه با دوستانش صحبت کرد و به این ترتیب این صحبتها در تمام مدرسه شنیده شد. یکی از معلمان با شنیدن این صحبتها پلیس را در جریان گذاشت.

********

رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

******

عکس   رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

*********

رابطه نامشروع خانم معلم با شاگردش + عکس

*********

این زن متهم است که با ۴ دانش آموز بین سنین ۱۵ تا ۱۹ سال رابطه داشته است . او در بازجویی به این رابطه ها اعتراف کرده است . مدیر این دبیرستان اعلام کرده است که وی از تمام این قضایا بی خبر بوده و از این به بعد قوانین سخت گیرانه تری برای بچه ها و معلمان در نظر خواهد گرفت.

این معلم دستگیر شده و بعد از پرداخت وثیقه ۵۰۰۰ دلاری از زندان آزاد خواهد شد. قاضی این پرونده وی را به خاطر سوء استفاده جنسی از دانش آموزان به ۵ سال زندان محکوم خواهد کرد.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس های حمید لولایی به اتفاق خانوادش



عکس   عکس های حمید لولایی به اتفاق خانوادش

شبکه ایران نوشت: حمید لولایی بازیگر طنزی که با مجوعه «زیر آسمان شهر» و ایفای نقش کاراکتر «خشایار مستوفی» شهرت فراوانی به دست آورد…


 

به تازگی در گفتگویی با مجله «خانواده سبز» شرکت کرده و از علایق هنری اش و نحوه ارتباطش با همسر و دو فرزند دخترش سخن گفته است. بخشهایی از گفته های لولایی را در ادامه می خوانید:

آغاز با «سربداران»

در ۲۵ سالگی از سربازی که برگشتم به کلاسهای بازیگری رفتم. در هنرهای زیبا اساتیدی بودند که به تئاتر معرفی ام کردند. در آن حین با افرادی آشنا شدم که متوجه استعدادم در این زمینه شدند و دعوت به همکاری در دو سکانس از «سربداران» شدم. این روند ادامه داشت تا زمانی که فهمیدم عده ای قصد دارند کار طنز انجام دهند و آنجا بود که با مهران مدیری و گروه «ساعت خوش» آشنا شدم.

********

عکس های حمید لولایی و خانوادش

********

عکس   عکس های حمید لولایی به اتفاق خانوادش

**********

عکس های حمید لولایی و خانوادش

********

بهترین مشوقم مادرم بود

بهترین مشوقم در بازیگری خانواده ام و به خصوص مادرم بود. شاید از نظر مالی کمک چندانی نمی توانست بکند اما مشوق خوبی بود…من از کودکی همسایه ها را جمع می کردم و برای آنها تئاتر اجرا می کردم. در گروه تئاتر مدرسه هم عضو بودم و برای رسیدن به تئاتر سنگلج از مدرسه تا آنجا را پیاده طی می کردم.

مدتی مدیر سینما بودم

بعد از «سربداران» حدودا هفت سالی از کار بازیگری کناره گرفتم و مدیریت یک سینما را برعهده گرفتم. در آنجا چند باری کسانی که قبلا با آنها کار کرده بودم مرا دیدند و دعوت آنها باعث شد دوباره از ابتدای دهه هفتاد به بازیگری روی آورم.

نه..غلام!!!

من با تکیه کلامهایی که از قبل تعیین می شوند مخالفم مثلا تکیه کلام «خشایار مستوفی» به هنگام فیلمبرداری ایجاد شد. در بخشی از داستان باید حرفی می زدم و برای تایید گرفتن می گفتم:«نه..غلام» به لحاظ شیرینی این واژه و رواجش بین مردم از آن استفاده کردم. خشایار مستوفی خیلی به دل مردم نشست و همواره من را به آن می شناسند. خشایار ناخودآگاه بر شخصیتم خیلی اثر گذاشت.

*******

عکس های حمید لولایی و خانوادش

*******

عکس   عکس های حمید لولایی به اتفاق خانوادش

*********

عکس های حمید لولایی و خانوادش

*********

دو دختر دارم

من دو دختر دارم. یکی از آنها اخیرا به آلمان رفته تا در کامپیوتر تخصیل کند و دختر دیگرم هم در ایران علوم آزمایشگاهی می خواند. آنها را به ورزش، موسیقی و ساز پیانو تشویق کردم اما علاقه شان به همان رشته های خودشان بود.

خشایار مستوفی باعث بیماری روحی ام شد

من یک سال و نیم شب و روز با «خشایار مستوفی» بودم و بعد از پایان کار دچار بیماری روحی شدم که با هیچ دارویی درمان نمی شد. دکتر می گفت به علت آن که مدت زیادی در آن تیپ بوده ای از خودِ واقعی ات فاصله گرفته ای. پنج شش ماهی که گذشت آرام آرام بهتر شدم.

سازم از بین رفت

موسیقی را خیلی دوست داشتم و دارم چون موسیقی به ریتم زندگی کمک می کند. مدتی با سه تاری که خریده بودم تمرین می کردم اما چند سال پیش در سه ماهی شمال بودم رطوبت آنجا باعث شد سازم از بین برود.

با مشورت می توان زندگی خوبی داشت

به دور از درگیری و کدورت همه خانواده های ایرانی می توانند با مشورت و گفتگو زندگی خوبی را برای خود فراهم کنند.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

گودبای پارتی جعفر:))))))

$$......گودبای پارتی جعفر همه دعوتین با بلیط مجانی.......$$

63863972946580948617.jpg

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس نامردی کردن دو پسر در حق یک دختر

عکس   عکس نامردی کردن دو پسر در حق یک دختر

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

کد خبر: ۲۹۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
تازه‌ترين جزييات و وجوه مختلف جنايتي كه در آن دختري 23 ساله قرباني شده است از زبان سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده پليس استان البرز روشن شد.

به گزارش اعتماد، سردار احمدعلي گودرزي درباره اين جنايت كه در خانه متهم به قتل صورت گرفته گفت: پدر متهم به قتل براي نجات اين دختر 23 ساله تلاش‌هايي كرده و او را به بيمارستان منتقل كرده است اما در نهايت به دليل شدت جراحات اين دختر جان سپرد و پرونده‌يي جنايي با عنوان قتل دردستور رسيدگي پليس قرار گرفت.

براساس گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي البرز، 21 دي‌ماه امسال و در پي مرگ يك دختر 23 ساله در بيمارستاني در كرج رمزگشايي از جنايتي كه او در آن قرباني شده بود در دستور كارآگاهان پليس قرار گرفت.

ماموران كلانتري 14 رسالت كرج كه از طريق پرسنل بيمارستان در جريان فوت دختر 23 ساله بر اثر ضربات چاقو قرار گرفته بودند، براي بررسي موضوع در اين بيمارستان حاضر شدند. ماموران كلانتري 14 كرج در بررسي‌هاي اوليه خود مردي را در محوطه بيمارستان يافتند كه پيش از مرگ دختر 23 ساله او را به تيم درمان سپرده بود.

با اين اقدام موضوع توسط ماموران به بازپرس قتل كرج اعلام شد و تيمي از كارآگاهان جنايي عهده‌دار اين ماجرا شدند.

فرمانده انتظامي استان البرز درباره سرعت عمل كارآگاهان در ردزني عامل اين جنايت گفت: دستگيري متهم به قتل در كمتر از 30 ساعت پس از وقوع قتل انجام شد و جزييات اين ماجرا كه چطور دختري با ضربات چاقو به قتل رسيده از زبان او بررسي شد.

سردار گودرزي با اشاره به اظهارات متهم كه خود او نيز جواني 23 ساله به نام محسن است، گفت: با دستگيري و بازجويي از فردي كه مقتول را به بيمارستان منتقل كرده بود مشخص شد دختر جوان كه دانشجو نيز بوده است توسط فرزند او به نام «محسن» در منزل آنها به قتل رسيده است. پدر محسن به كارآگاهان پليس گفت وقتي پسرش چنين كرده دست به كار نجات دختر شده و او را به بيمارستان منتقل كرده است.

فرمانده پليس استان البرز همچنين درباره اين ماجرا توضيح داد: پدر محسن در بازجويي‌ها، از مكان فرزند خود اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت كه پس از وقوع اين حادثه ارتباط پسرش با خانواده كاملا قطع و او به مكان نامعلومي متواري شده است.

ماموران سرنخ‌هاي اوليه‌يي از محل اختفاي متهم متواري به دست آوردند، اما متهم كه متوجه شده بود پليس در تعقيب او ست مدام محل اختفاي خود را تغيير مي‌داد، به گونه‌يي كه قبل از دستگير شدن به چندين استان همجوار متواري شده بود اما ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و انجام اقدامات اطلاعاتي سرانجام محل اختفاي قاتل را 30 ساعت بعد از وقوع قتل در استان قزوين شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه در حالي كه متهم به قتل خواب بود، او را دستگير كردند.

سردار گودرزي به اعترافات محسن اشاره كرد و درباره اظهارات او گفت: اين جوان مدعي شده يك ماه پيش در يكي از خيابان‌هاي كرج با مقتول آشنا شده است. وقتي فهميده كه او دانشجو است وعده‌هاي دروغين براي ازدواج و خوشبخت كردن او داده و در حالي كه بيكار بوده و هيچ علاقه‌يي به كار كردن نداشته به مقتول اطمينان داده كه شاغل و داراي درآمد زيادي است. به گفته سردار گودرزي، محسن (متهم به قتل) در اعتراف خود گفته است: «زهرا» خيلي زود به حرف‌هاي من ايمان پيدا كرد و كاملا شيفته من شد، من هم از اين سادگي او سوءاستفاده كردم و چندين نوبت او را به منزل‌مان بردم. بعد از اين روابط او اصرار داشت كه با هم ازدواج كنيم اما من هرگز به فكر ازدواج با او نبودم به همين دليل با نقشه قبلي او را مجددا به منزل‌مان بردم و بعد از چندساعتي كه با او بودم به سمت آشپزخانه رفتم و با برداشتن كارد آشپزخانه تصميم گرفتم نقشه خود را عملي كنم اما او متوجه شد و در اتاق را قفل كرد.

فرمانده انتظامي استان البرز همچنين به اعترافات محسن درباره چگونگي ارتكاب اين جنايت اشاره كرد و افزود: پسرجوان با شكستن در، وارد اتاقي كه زهرا در آن پناه گرفته بود، شده و او را با ضربات متعدد چاقو مجروح كرده، سپس متواري شده است.

سردار گودرزي ضمن اشاره به اينكه بايد به بستر چنين ماجراهايي توجه داشت و خانواده‌ها فرزندان‌شان را به درستي با واقعيات موجود در جامعه و روابط درون آن آشنا كنند، افزود: مراحل تحقيق جنايي كارآگاهان پليس ما در اين باره ادامه دارد و به محض تكميل پرونده، متهم تحويل مقامات قضايي مي‌شود.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

عکس؛مسی و همسر و فرزندش

 

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

اولین عکس های مسی و همر و فرزندش

 

عکس های مسی و همسرش

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

عکس های مسی و همسرش

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

عکس های مسی و همسرش

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

عکس های مسی و همسرش

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

عکس های مسی و همسرش

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

عکس های مسی و همسرش

عکس   عکس؛مسی و همسر و فرزندش

عکس های مسی و همسرش

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
خرید ساعت مچی">عينك افتابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه .صادقانه .عارفانه. و آدرس serrazis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 186692
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->