عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
 
 
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

رستورانی به نام "کایابوکی" در شمال توکیو دست به اقدامی عجیب زده است و دو میمون را به عنوان گارسون استخدام کرده است که هرکدام آن ها 16 سال سن دارند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، گارسون ها از جمله افرادی هستند که بسیاری از رستوران های بزرگ به آن نیاز دارند و در نبود آن ها کار بسیار سخت می شود. رستوران های مختلف برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند و ارتباط خوبی با مشتری داشته باشند به گارسون هایی خوش چهره و خوش برخورد نیاز دارند و البته رستورانی در ژاپن برعکس اینکار را انجام می دهد.

 

رستورانی با میمون‎های گارسون  دو میمون

 

رستورانی به نام "کایابوکی" در شمال توکیو دست به اقدامی عجیب زده است و دو میمون را به عنوان گارسون استخدام کرده است که هرکدام آن ها 16 سال نیز سن دارند.

 

این میمون ها برای انکه بیشتر شبیه به انسان ها شوند از ماسک چهره استفاده می کنند. مشتریان با دیدن آن ها ابتدا شکه می شوند اما پس از مدتی با آن ها ارتباط برقرار می کنند و حتی از حرکت آن ها گاهی به خنده هم می افتند.

 

رستورانی با میمون‎های گارسون  دو میمون

 

این میمون ها می توانند به سرعت میان میزها حرکت کنند و سفارش های مختلف را به مشتریان برسانند. یک حوله گرم و ضد عفونی همیشه در کنار محل ایستادن آن ها وجود دارد که هر بار دستشان را با آن تمیز می کنند.

 

صاحب این رستوران می گوید مشتریان بسیاری هستند که از کاری های این دو میمون راضی هستند و آن ها را دوست دارند. همچنین او می گوید این گارسون های عجیب کاری می کنند که هیچ مشتری خاطره این رستوران را فراموش نکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
خرید ساعت مچی">عينك افتابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه .صادقانه .عارفانه. و آدرس serrazis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 186989
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->