عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
عاشقانه .صادقانه .عارفانه.
 
 
یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, :: 14:7 ::  نويسنده : ابوحسام -RAZIS

 

بَهــاے سَنگیـــنــے בاבَ ґ . . . تــا فَهمـــیـבَ ґ . . . ڪـَســے را ڪـہ قـَـصـבمــانـבَלּ نـَـבارَב . . . بــایـב راهــے ڪـَــرב . . . ...

 

 

دلم بدجوری شکسته... ...

 

 

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ، فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارم ها ، هرگز تبرئه ای نیست آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد ...!!! ...

 

 

دیگر نه خودم نه زندگی‌ام را غرق نخواهم کرد! مخصوصا در این مردم! حرف‌هایشان نامعلوم‌ترین نقطه‌ی این دنیاست که در هیچ نقشه‌ای دیده نمی‌شود. مکانِ نامعلومی به نام حرف‌هایشان حتی ارزش ِ پیدا کردن هم ندارد. پس در شناخته‌های خودت به دنبالِ معشوقه باش! مانند من که روزهاست تنهاییِ شناخته شده‌ی خودم را به حر...

 

 

به نقل از دیلی میل: خانم " نورن دنزیل" 47 ساله بعد از اینکه پرتره رسمی "کیت میدلتون" با انتقاد شدید اجتماعی روبرو شد تصمیم گرفت تصویری جدید از وی نقاشی کند. او تصمیم دارد این نقاشی را به قیمت 2 هزار پوند بفروشد و آن را به انتخاب دوشس کمبریج در یک موسسه خیریه سرمایه گذاری کند.   این نقاش معتقد ا...

 

 

 

می بخشم كسانی را كه هر چه خواستند

با من

با دلم

با احساسم كردند

و مرا در دور دست خودم رها كردند

پروردگارا به من بیاموز

آهی نكشم

برای كسانیكه دلم را شكستند

 

 

بـالـا و پـائـیـن زیــاد مــی رومــ بــرایــم غـصــ ه نـخــور و نـگــران نـبــاش ... و هـیـچ وقـت نــخــواه کــ ه بــرایــت از نــوشـتــ ه هـایــم بــگــویــم ! نـــوشــتـــ ه هــایــی کـــ ه بــایـــد " بــی مـخــاطـب " بــخــوانـــی شـــان ... نـخــواســت کـــ ه خـاص بـمــانــد ! نـــ ه ایـنـ...

 

 

مـــن بـــا تـــو فـــرق دارم ... تــنــهــایــیــم فــــــــــَرش نـیـسـت کـــــه زیــر پــای هــر کـــس و نـــاکـــس بــنــدازم ...!! ...

 

 

 

 

دَر تـاریکــــــــــــــی . . . هَمیشـــــــــــه دَستیـــ هَستـــــــــ کِـــــــه کِبـــــــــــریتـــــ میـــ زَنَـــــــــد ، وَ یکبــــــــــــارِهــ . . . سیــــــاهـــــــی را پَســـــــ ؛ ؛ ؛ دَر مَنـــــــ امّــــــــــــــا . . . هیــــــــــچ دَستـــــــــی نیستــــــ ، کِــــــــــــه فِ...

 

 

كيا با اين كارها موافق اند

 

 

بیچاره دلم ...... ازش پرسیدم چرا بعضی وقت ها بغض میکنی ولی میریزی توی خودت؟ میگفت امان از عهد و پیمان آدما که گاهی وقتها حرف خودشون هم یادشون میره بهش گفتم خوب شاید فکرشون مشغوله شاید نمیتونند. بیچاره دلم چقدر از دست آدما ناراحته فهمیدم که چیزی اذیتش میکنه رفتم و... واقعا بیچاره دلم ..

 

 

مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـمیـکی بـــود ، یـکی ...بـی خیال........!!خــلاصـه اش میشود اینــکـه :دوستـت دارم ، لعـنتـی . . . ! ...

 

 

نکند فکر کنی به خیالت خوابم یا اگر دانه باران دیدم یاد تو افتادم نکند فکر کنی یاد ان وعده که با من گفتی ذره ای عشق به جانم انداخت ...زخیابان دلت هیچ گذر هم نکنم من و روزی به کسی دل بستن ؟؟؟نکند فکر کنی من به یادت هستم ...!!! .

 

 

کودک که بودمدردهای کوچکم را هم ، بغض می کردمتا دیگران دورم جمع شوندو با آرامش گریه را بهانه ای برای "بیشتر دوست داشته شدن" کنم.بزرگ که شدم اما ،بزرگ ترین درد هایم را هم خوردمتا از بغضی که هر ثانیه گلویم را میجود کسی نیاید و نگوید :"باز چه مرگت شده است ؟" ...

این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛ اما . . . من جلوی دهانش را می گیرم، وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!! این روزها من . . . خدای سکوت شده ام؛ خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،خط خطی نشود . . .!!! ...

حماقت که شاخ و دم ندارد! حماقت یعنی من که اینقدر میروم تا تو دلتنگِ من شوی! ... خبری از دلتنگی تو نمیشود! برمیگردم چون دلتنگت می شوم..! ...

اینجــــــا . . . نمی توان به كسی نزدیك شد آدمهـــــا از دور دوست داشتنی ترند . . . ! ...
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
خرید ساعت مچی">عينك افتابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه .صادقانه .عارفانه. و آدرس serrazis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 186934
تعداد مطالب : 660
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->